Miks miehet valehtelee netissä ihan älyttömiä asioita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annuli165cm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annuli165cm

Vieras
Siis esim. peniksen pituus tai sitten se että mimmosia ollaan sängyssä. Siis todella typerää valehdella, koska tuommoset asiathan selviää heti jos touhuissa ollaan. Kaiken maailman Sakke22cm nikkejä ollut kun totuus on jotain Nysä11cm. Vituttaa tommonen, ihan sama kuin sanos että Pera188cm ja sit oiskin joku lyhyenläntä Aki170cm.

Emmä vaan kehtais esim. väittää, että oon 175cm kun oon 165 cm. Tai että tissit olis isommat kun on. Siis tullut useempikin tämmönen tapaus vastaan ja yleensä jää siihen yhteen kertaan.

Luultavasti taktiikka toimii. Nimimerkistä päätellen Sakelle riittää että pääsee pukille, eikä kovin moni ala itse aktin aikana mittailemaan tai lopettamaan touhuja siksi että Sakella on liian pieni.

Nimimerkki ei viittaa siihenkään, että Sakke olisi herrasmies tai intohimoinen totuudenkannattaja.

Naisethan eivät sitten yhtään kaunistele itseään ja se kuitenkin on kaikkien mielestä ihan ok. :D

Luultavasti taktiikka toimii. Nimimerkistä päätellen Sakelle riittää että pääsee pukille, eikä kovin moni ala itse aktin aikana mittailemaan tai lopettamaan touhuja siksi että Sakella on liian pieni.

Nimimerkki ei viittaa siihenkään, että Sakke olisi herrasmies tai intohimoinen totuudenkannattaja.

Onko oikeasti niin tyhmiä naisia... Kuvittelin aina, että tyhmempikin nainen raakkaa heti ulos kaiken maailman Pena20cm:t. Ensinnäkin siksi, että jos tommosen nikin laittaa, niin se on todennäköisesti potaskaa. Ja tärkeämpi syy on se, että tuollainen nikki kertoo kyllä siitä, että liikehdintä siellä aivo-osastolla on aika pientä.

no hei c'mon, jos jotkut miehet on niinkin tyhmiä että laittavat maksulliselle naisellekin valheellisia mittoja itsestään ja munastaan, vaikka huorallehan niillä ei oo mitään väliä, kunhan täppiä löytyy tarpeeksi. En mä tietenkään päin naamaa repeä kun penan 35v180/80/22 tekstiviestien takaa ilmestyykin mara 50v 165/10/7,5cm, mutta kyllä mua ainakin sinä miehenä hävettäis aivan hemmetisti toi tilanne jossa tituus tulee sitten ilmi. :D

[QUOTE="Tenho";28251704]Huomaa taas et naiset on huoria."Ei koolla ole väliä :) " mutta jos pitäisi valita jorma25cm tai viljo15cm nii eiköhä aina toi jorma valita[/QUOTE]
Miten isosta munasta tykkääminen tekee naisesta huoran? Edelleen, mä olen ammatiltani prostituoitu, otan rahaa vastaan seksistä, ja mun mielestä asia on täysin päin vastoin. Mitä pienempi muna, sen helpompi duuni mulle. ;)

Siis esim. peniksen pituus tai sitten se että mimmosia ollaan sängyssä. Siis todella typerää valehdella, koska tuommoset asiathan selviää heti jos touhuissa ollaan.

Et nyt oikein tajua koko hommaa. Katsos pienimunaiset ressukat valehtelee netissä, että niillä on kauheat melat, jos joku uskoisi. ja siinä vaiheessa kun ne jäävät siitä kiinni, he todenäköisesti ovat jo ehtineet laukeamaan ainakin siihen naisen hameenhelmaan. Näin siis on "pillua" saatu edes huijaamalla, kun tosiasioiden valossa sitä ei koskaan tulisi saamaan.

Yksinkertaista.

Onko oikeasti niin tyhmiä naisia... Kuvittelin aina, että tyhmempikin nainen raakkaa heti ulos kaiken maailman Pena20cm:t. Ensinnäkin siksi, että jos tommosen nikin laittaa, niin se on todennäköisesti potaskaa. Ja tärkeämpi syy on se, että tuollainen nikki kertoo kyllä siitä, että liikehdintä siellä aivo-osastolla on aika pientä.

Minäkin olen aina kuvitellut, että tuollaisen Pena20cm valkkaava on ainoastaan sitä ap:n mainitsemaa toimiintaan pääsyä vailla, vaikka sen kerran kokeilemisen vuoksi. Tositarkoituksella miestä hakevat kyllä kiertävät tuollaiset nimimerkit kaukaa.

Ikinä en mihinkään nikkiin laittaisi jotain senttejä tai muutakaan "JormaKovana" tms. idiootiksi leimaavaa. Jos tulee puhetta (jostain syystä) näistä mitoista, niin aika usein voi päätellä että kyseessä on monella tavalla hiukkasen kuvottava munahaukka. Itsellä on mitat kunnossa, mutta ei mitään jättimäistä. Yleensä jos kysellään, niin laitan vähän alakanttiin. Ensinnäkin se karkoittaa tuota tiettyä osastoa ja toiseksi onpahan sitten mahdollisesti iloinen yllätys. Tosin noi sentit on ihan mielikuvajuttuja. Onhan täälläkin yksi väittänyt että eräällä miesystävällään oli 36-senttinen.

Jos joku ukko sanoo, että hänellä on 20-senttinen, niin eiköhän nainen sen niele jos kyseessä sitten onkin tavallisempi 16-17-senttinen.

[QUOTE="ap";28252127]No en mä tosiaan halua, että ukot lähettelee peniksen kuvia mulle. Ei mulle ees merkkaa se paljoo minkä kokonen muna äijällä on. Mutta se merkkaa että valehtelee tommosissa asioissa.[/QUOTE]

Häh? Ei niihin peniksen kuviin kuole. Ihmetyttää, että voi panna äijää muttei halua nähdä sen kikkelinkuvaa?

[QUOTE="Vieras";28252129]Ja mä en jaksa tajuta, miks miehet aina kehuu sillä pituudella, ku se paksuus on tärkeämpi. Mieluummin 10cm pitkä ja paksu kuin pitkä ohut käärme.[/QUOTE]

Siitä on vaan muodostunut sellainen helpommin tajuttava juttu. Ja yleensähän pitkä on paksumpikin. Mutta totta puhut, pitkä luiru on kamala. Itse en osaa senttejä sanoa, mutta omalla miehellä on kyllä tarpeeksi iso mun makuun. Sen tiedän, että sen pituus on 14 senttiä, mutta paksuutta ja käyryyttä sopivasti. Ne on tärkeempiä.

Häh? Ei niihin peniksen kuviin kuole. Ihmetyttää, että voi panna äijää muttei halua nähdä sen kikkelinkuvaa?

EI se siitä ole kiinni vaan siitä, että kyllä semmoset miehet jokka rupee lähettelemään kikkelinkuvia heti kärkeen on jotenkin muuten vajakkeja. Ja siis mun mielestä ylipäätään jos heti ollaan keskustelemassa tommosista asioista nu ukossa on jotain vikaa.

[QUOTE="ap";28252158]EI se siitä ole kiinni vaan siitä, että kyllä semmoset miehet jokka rupee lähettelemään kikkelinkuvia heti kärkeen on jotenkin muuten vajakkeja. Ja siis mun mielestä ylipäätään jos heti ollaan keskustelemassa tommosista asioista nu ukossa on jotain vikaa.[/QUOTE]

No mutta siis täytyy nyt muistaa, että ap on tässä katsonut niiden miesten nimimerkkejä, tyyliin Rane22cm. Että jos siltä pohjalta menee sänkyyn, niin minusta ei olisi tuohon verrattuna ollenkaan huonompi idea vaikka pyytää sitä kuvaa etukäteen.

No hommahan on niin, että huijaus nyvvaan kannattaa. Ittellä on oikeesti semmonen 14cm, keskivertokalu, mutta eihän se kellekkään riitä kun netissä kaikki sanoo että 22. No mennään sitten 22:sena. Naiset vaatii sitä, minkäs teet. Varmaan osa olisi kauhuissaan ku oikeesti jollain olis se 22-senttinen ja vielä paksu.

No hommahan on niin, että huijaus nyvvaan kannattaa. Ittellä on oikeesti semmonen 14cm, keskivertokalu, mutta eihän se kellekkään riitä kun netissä kaikki sanoo että 22. No mennään sitten 22:sena. Naiset vaatii sitä, minkäs teet. Varmaan osa olisi kauhuissaan ku oikeesti jollain olis se 22-senttinen ja vielä paksu.

Jos olisin sinä, sanoisin varmaan, että 16cm. Tuo 22cm on jo niin paksua liiottelua, että se sellaiseksi ymmärretään ja siten informaatio katoaa. Oikeasti tietysti 14cm on ihan riittävä, mutta kun netissä nyt kaikkea kuitenkin pyöristetään ylöspäin niin siksi tuo pari senttiä lisää, eikä siitä välttämättä jää kiinnikään.

Yhteistyössä