K
kissa ihn
Vieras
mun vanhemmat ovat menettäneet 2 kissaa 1v aikana,molemmilla sama vika virtsa/munuaisvika,tiedän että isällä ja äidillä on tyhjä olo ja ikävää.minä olen niitä kissoja heille hankkinut ja eilen joutuivat lopettamaan 1v9kk ikäisen poikakissan,olen herkkä ihminen ja meidän vauva on nyt 4kk ja tottakai on itku herkässä,en pysty kunnolla puhumaan äidin kaa puhelimessa ja olisi mukavaa mennä heitä katsomaan mutta mulla ei ole voimia sinne mennä,yhteen suuntaan on n.90km,tiedän että jos sinne meen niin en tee muuta kun itken!!yritän kuunnella radiota mutta kun tulee jotain hyvää biisiä tulee itku!!haluaisin niin ilahduttaa vanhempiani(77v ja 80v)ovat jo mutta en tiedä millä,isä oli eilen ottanut yömyssyjä että pystyi nukkumaan!!!
aika parantaa haavat mutta en tiedä mistä saisin voimia!!!avomies ei ymmärrä miltäs tuntuu surra eläintä,mun kanssa tähän taloon tuli 2 kissaa mutta ei se ole hänen ja mä niitä hoidan!!!
aika parantaa haavat mutta en tiedä mistä saisin voimia!!!avomies ei ymmärrä miltäs tuntuu surra eläintä,mun kanssa tähän taloon tuli 2 kissaa mutta ei se ole hänen ja mä niitä hoidan!!!