Miks mun aina pitää olla se pahis... *purkausta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CandleLight
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CandleLight

Aktiivinen jäsen
02.10.2006
6 004
1
36
41
Laukaa
pientapiristysta.blogspot.com
Ex aina osaa sanoa asiat nii et mulle tulee syyllinen ja paha mieli! Nytkin se tänä iltana soitti että niillä olis huomenna tai ylihuomenna juhla ja haluis et minä ja muksukin mentäis. Sanoin siin puhelimes jo et huominen ei käy kun mulla on pitkä koulupäivä mutta keskiviikko voi käydä. No eikö se sitten ilmota että juhla on huomenna. Sit käydään kädenvääntöö siitä että miks ei huominen käy. Mul syitä et: mul on pitkä pvä koulussa (8-18) ja se on myös lapselle tosi pitkä päivä kun herää niin lähetään kotoo ja nukkumaan saman tien kun tullaan kotia, se et tyyppi ilmottaa tosi myöhään koko asiasta ja mun sit pitäs saada se muka järjestymään, se et juhlapäivä ois tosi jännä ja lapsi sais paljon herkkuja ja sit sen johdosta yöstä tulis varmasti rankka (heräilee vähän väliä itkemään jotain asiaa, on levoton, hyppii illan seinille eikä meinaa mennä nukkumaan).

Sitten se yks hyypiö osaa aina sanoa asiat niin et no kun hän yritti nyt järjesätä lapselle jotain kivaa mut kun ei se äiti anna sen lapsen tulla ja pitää hauskaa. Musta mulla on ihan pätevät syyt siihen miks ei käy niin miks sit mun pitää aina tuntee syyllisyyttä ja olla se pahis. Ja mikä oikeus sillä on olla tollanen..!!! |O |O |O

Kiitos jos jaksoit lukea ja anteeksi purkaus. :flower:

pitäähän nyt aiemmin ilmoittaa vai olettaako et te siellä istutte ja odotatte yhteyden ottoa. Mä en käsitä tollasta. Täytyyhän teidän elää ihan omaa elämäänne ja suunnitella rauhassa menot. Ei voi olettaa että esim. lintsaat koulusta koska isukki ilmoittaa viimetinkaan menosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onko sun pakko olla siellä koulussa kuuteen asti?

On, kun on liikkeenjohdollisia kursseja joilta en voi olla pois kun sitten oon pihalla ku pieru saharassa. *muoks* ja kursseilla on läsnäolopakko.

Sitten ei auta kun ex-miehes syyttää itseään! Tietää varmaan, että käyt koulussa etkä voi olla pois luennoilta. Näin ollen kannattais hänen sopia sun kanssasi AJOISSA juhlien aikatauluista, jotta ne sopisivat sun menoihisi. Ei tajuu, miksi eksien aina ja ikuisesti pitää tehdä tollaisia jäyniä, joilla ärsyttää ja syyllistää entistä puolisoa...:/

Yhteistyössä