Miks mun pitää aina alkaa kiukkuamaan kun mies lähtee jonnekkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä minä

Vieras
Se käy tosi harvoin kuitenkaan missään. Ja aina aluksi mulle sen menot on ihan ookoo, mut sitten kun se on lähdössä niin mua alkaa suututtaa ja kiukuttelen vaan vaikka en haluis...
Sitten onkin paha mieli molemmilla.
Mies ei ikinä ole vihainen tai kiukkua mun menoista(joita myös harvoin)...

Mulla on samanlainen tilanne. Mulla on ollut erittäin ikäviä ihmissuhteita kaksi edellistä ja pitkää suhdetta, sellaisia mistä jo selvinneenäkin on vielä ikäviä muistoja.Vaikka pidin taukoa liki viisi vuotta ja olin yksikseni. Ajattelin että näin on parempikin... Mun rakas tietää ajatuksistani ja tukee ymmärtävästi. Olenkin sanonut ettei pahamieleni johdu hänestä vaan mieleen tulee aina ikävät...hänen ei tarvitse rajoittaa vähäisiä menoja minun takiani - ehdottomasti ei, olen sanonut että näistä on ylipäästävä vaikka tiukkaa tekee. Kuitenkin olen lopulta löytänyt hakemani rakkauden - itseni arvoisen ihmisen - kauniin ja kiltin sielun. Elämä ei aina ole helppoa, mutta kannattaa miettiä miksi tilannen on sellainen ja sitä kautta purkaa vyyhtiä :))))))) ja ammatti ihmiset ovat juuri tälläisiä tilanteita varten jos ei muu auta.

Yhteistyössä