H
höh
Vieras
Syön kilokubin mukaan niin että kaikki pallerot on vihreinä. Joten ruokapuoli on kunnossa. Ja nyt olen kolmen viikon aikana liikkunut 5krt viikossa 45min-90min kerralla. Kaloreita palaa 400-600 per urheilukerta.
Paino ei ole tippunut yhtään, kun liikkumisen aloitin. Oikeastaan puoli kiloa on tullut lisää painoa =/ En ymmärrä miks ei tipu, syön hyvin ja liikun hyvin.. Mikä mättää? Juuri mittasin vyötärön ympäryksen ja kaikkian tämän laihdutuksen aikana on 13cm kadonnut vyötäröltä. Mutta kiloja vaivaiset 3,4 =/ Nuo kilot lähti ennen kuin aloin liikkumaan. Ja tätä ylipainoa on oikeasti vielä 15kg tiputettavana.
Osaisitteko kertoa mistä johtuu tämä ns. jumiminen kun liikunnan aloitin?
Ja nyt oon painoa tiputellut noin 6 viikkoa.
Paino ei ole tippunut yhtään, kun liikkumisen aloitin. Oikeastaan puoli kiloa on tullut lisää painoa =/ En ymmärrä miks ei tipu, syön hyvin ja liikun hyvin.. Mikä mättää? Juuri mittasin vyötärön ympäryksen ja kaikkian tämän laihdutuksen aikana on 13cm kadonnut vyötäröltä. Mutta kiloja vaivaiset 3,4 =/ Nuo kilot lähti ennen kuin aloin liikkumaan. Ja tätä ylipainoa on oikeasti vielä 15kg tiputettavana.
Osaisitteko kertoa mistä johtuu tämä ns. jumiminen kun liikunnan aloitin?
Ja nyt oon painoa tiputellut noin 6 viikkoa.