Miks se Tiannan tekemä provo poistettiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Mikä mikä?? Mä mitään utelias ole mut kerro ny mullekki!

Mä tein härskin provoalotuksen nettiriippuvaisista palstamammoista, ja sitten vahingossa paljastin itseni heti ekalla sivulla. :laugh: Mutta vähän ehti jo joillain onneks verenpaineet nousta, eli ei se ihan hukkaan mennyt. Mutta perjantai on vasta huomenna... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

Mä tein härskin provoalotuksen nettiriippuvaisista palstamammoista, ja sitten vahingossa paljastin itseni heti ekalla sivulla. :laugh: Mutta vähän ehti jo joillain onneks verenpaineet nousta, eli ei se ihan hukkaan mennyt. Mutta perjantai on vasta huomenna... :(

Oliks se se huolissaan lapsista juttu?

Ai sä ehdit sit kuitenkin lukee.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Nythän sä voit tehdä sen saman aloituksen omalla nikilläsi.

Mitä hauskaa siinä olis?

Mitä hauskaa siinä edellisessä oli? Tuskin se aloittajasta on kiinni se hauskuus.

Tai onhan siinä se huono puoli, että jos ihan oikeasti kirjoitat nikilläsi, niin joku saattaa ärsyyntyä juuri sinusta ja huomata, ettei pidäkään sinusta. Mutta siis eihän se ole muista ihmisistä sen vähemmän hauskaa.

Ai sä ehdit sit kuitenkin lukee.

Joo luin sen ku siinä oli vasta muutama vastaus tullu :D Multa jäi sit parhaat palat näkemättä :whistle:

Joo luin sen ku siinä oli vasta muutama vastaus tullu :D Multa jäi sit parhaat palat näkemättä :whistle:

No ei siinä ollut edes mitään parhaita paloja. Ei sitä niiden vastausten vuoksi poistettu. Eihän siinä kukaan ehtinyt vielä edes hiiltyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Olis kiva tietää että kuka sen poisti ja vähän perusteluja????

Jos normaali harmaa tekee tuollaisen aloituksen niin sitä ei poisteta....

Onhan noissa säännöissä ilmoitettu se, että ketjuun ei saa kirjoittaa useammalla nikillä. Ap käräytti itsensä vahingossa jo toisessa viestissään :D

Ei se siis ollut siivoton, ruokoton, jankuttava tai muutenkaan mitenkään loukkaava ketju. Vielä ainakaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

No ei siinä ollut edes mitään parhaita paloja. Ei sitä niiden vastausten vuoksi poistettu. Eihän siinä kukaan ehtinyt vielä edes hiiltyä.

No hemmetti, mä jo luulin että missasin jotai =)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
Ei se ollu provo, mut pakko kai hänen on niin sanoa, ettei ihan tiukkapipoksi leimata.

sama kävi mielessä :xmas:

Kukin pitäköön käsityksensä, mutta tiukkishan minä olen ollut aina ja melkein kaikissa asioissa.

Ja metsänpeitto: minusta harmaat provoilijat on hauskoja aiheesta riippumatta. sun mielestä näköjään ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Olis kiva tietää että kuka sen poisti ja vähän perusteluja????

Jos normaali harmaa tekee tuollaisen aloituksen niin sitä ei poisteta....

No arvaapa millaiseksi se olisi paisunut, kun arvon alkuperäinen paljasti ihan itse tekemänsä provon?
Näin parhaaksi poistaa koko ketjun ja perustelut kyllä lukee ihan tuossa ohjeita käyttäjälle-nostossakin.