V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Mikä mikä?? Mä mitään utelias ole mut kerro ny mullekki!
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Mikä mikä?? Mä mitään utelias ole mut kerro ny mullekki!
Mä tein härskin provoalotuksen nettiriippuvaisista palstamammoista, ja sitten vahingossa paljastin itseni heti ekalla sivulla.Mutta vähän ehti jo joillain onneks verenpaineet nousta, eli ei se ihan hukkaan mennyt. Mutta perjantai on vasta huomenna...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Nythän sä voit tehdä sen saman aloituksen omalla nikilläsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Mikä mikä?? Mä mitään utelias ole mut kerro ny mullekki!
Mä tein härskin provoalotuksen nettiriippuvaisista palstamammoista, ja sitten vahingossa paljastin itseni heti ekalla sivulla.Mutta vähän ehti jo joillain onneks verenpaineet nousta, eli ei se ihan hukkaan mennyt. Mutta perjantai on vasta huomenna...
![]()
Oliks se se huolissaan lapsista juttu?
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:Ei se ollu provo, mut pakko kai hänen on niin sanoa, ettei ihan tiukkapipoksi leimata.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Nythän sä voit tehdä sen saman aloituksen omalla nikilläsi.
Mitä hauskaa siinä olis?
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Mikä mikä?? Mä mitään utelias ole mut kerro ny mullekki!
![]()
Oliks se se huolissaan lapsista juttu?
Ai sä ehdit sit kuitenkin lukee.
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Joo luin sen ku siinä oli vasta muutama vastaus tulluMulta jäi sit parhaat palat näkemättä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Olis kiva tietää että kuka sen poisti ja vähän perusteluja????
Jos normaali harmaa tekee tuollaisen aloituksen niin sitä ei poisteta....
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Joo luin sen ku siinä oli vasta muutama vastaus tulluMulta jäi sit parhaat palat näkemättä
![]()
No ei siinä ollut edes mitään parhaita paloja. Ei sitä niiden vastausten vuoksi poistettu. Eihän siinä kukaan ehtinyt vielä edes hiiltyä.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:Ei se ollu provo, mut pakko kai hänen on niin sanoa, ettei ihan tiukkapipoksi leimata.
sama kävi mielessä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Olis kiva tietää että kuka sen poisti ja vähän perusteluja????
Jos normaali harmaa tekee tuollaisen aloituksen niin sitä ei poisteta....
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No arvaapa millaiseksi se olisi paisunut, kun arvon alkuperäinen paljasti ihan itse tekemänsä provon?