Miks tiistaina ei tullut LIPSTICK JUNGLEE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nn

Vieras
onko mulla mennyt jotain oleellista ohi vai...? aattelin vaan kun mulla boxi tallentaa tuon joka tiistai ja nyt tilalle oli tallentanut jonku todistettavasti syyllisen tai jotain... onko se jo jollain tauolla vai mitä ihmettä?

Ehkä ne totes, että se on paska sarja ja lopettivat sen jo? Ainakin todistettavasti syyllinen tulee ens vkollakin. Eihän koko junglea edes tehty kun yks tuotantokausi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä ne totes, että se on paska sarja ja lopettivat sen jo? Ainakin todistettavasti syyllinen tulee ens vkollakin. Eihän koko junglea edes tehty kun yks tuotantokausi.

Jep, voi zsiisus että olikin kamalaa skeidaa. Katsoin yhden jakson ja olen odottanut että loppuu. Jippijippi!

Alkuperäinen kirjoittaja seurailija:
tauolla on joo... ja on sitä ainakin 2 kautta tehty koska canal+:lla pyörii nyt se toinen kausi.. mutta en tiedä onko kolmatta tehty tai onko tulossa.

Katoinkin imdb:stä että teko jatkuu ilmeisesti edelleen. Ensimmäinen kausi oli vain 7 jaksoa johtuen käsikirjoittajien lakosta...

Josko se olikin se cashmere mafia vai mitenlie kirjoitetaan, mikä loppus ekaan tuotantokauteen?

Yhteistyössä