T
tulkki 24 h
Vieras
Mies, lasten isä joka vielä lasten kanssa on aika paljon, niin miten semmonenkaan MIES ei tajua mitä sen oma lapsi puhuu?!!! Mikä vitun tyhmyysgeeni noissa miehissä oikein on että on niin vaikea edes päätellä mitä se lapsi puhuu vaikkei puhe olekaan vielä ihan selvää?!!!! Oon niin vitun kyllästynyt toimimaan tulkkina ja olemaan koko ajan varpaillani milloinka mun pitää taas rynnätä väliin selvittämään että mikä on!!! Lapsi tietysti turhautuu kun isä ei ensinkään vastaa kysymykseen yhtään mitään, lapsi alkaa hermostua jatkuvaan toisteluun ja sitten isä ei ymmärrä mitä lapsi koittaa sanoa ja lapsi on jo totaalisen kiukustunut ja huutaa. Lopulta mun on tultava selvittämään sotku kunnes taas on seuraava konfliktitilanne!!!!
Sitten toinen juttu, mikä siinä uhmaikäisen rauhoittelussa on niin saatanan hankalaa ettei sellasta pysty aikuinen mies selvittämään?!!!! Jos lapsi esim. yrittää lyödä, onko se niin vaikeaa sanoa EI ja ottaa vaikka käsistä kiinni???? Ja sit lopulta käy niin että mieheltä menee hermot kun se yrittää lyödä sitä ja ottaakin käsistä tosi lujaa kiinni että se sattuu ja mä joudun taas tulemaan paikalle selvittämään mistä on kysymys kun lapsi huutaa Ai ja itkee ja pitelee kättään????
Mä olen NIIIN kyllästynyt koko maailman miehiin. Ne kaikki sais saatana tappaa hitaasti kiduttaen!!!! Paskiaisi typeryksiä kaikki tyynni paitsi ihan harvat helmet. Niitä sais hemmotella mut nää muut kusipääsiat vois samantien eliminoida!
Sitten toinen juttu, mikä siinä uhmaikäisen rauhoittelussa on niin saatanan hankalaa ettei sellasta pysty aikuinen mies selvittämään?!!!! Jos lapsi esim. yrittää lyödä, onko se niin vaikeaa sanoa EI ja ottaa vaikka käsistä kiinni???? Ja sit lopulta käy niin että mieheltä menee hermot kun se yrittää lyödä sitä ja ottaakin käsistä tosi lujaa kiinni että se sattuu ja mä joudun taas tulemaan paikalle selvittämään mistä on kysymys kun lapsi huutaa Ai ja itkee ja pitelee kättään????
Mä olen NIIIN kyllästynyt koko maailman miehiin. Ne kaikki sais saatana tappaa hitaasti kiduttaen!!!! Paskiaisi typeryksiä kaikki tyynni paitsi ihan harvat helmet. Niitä sais hemmotella mut nää muut kusipääsiat vois samantien eliminoida!