miksei menkat ala!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
mulla on toukokuun 15pvä loppunu viimeks menkat.
ne ei oo vieläkään alkanu!! oon tehny 2 raskaustestiä, viime viikolla viimisen, joka näytti selvää negaa.

miksei ne ala? stressaaa....

ei mulla ennenkään oo stressi niitä siirtäny, mut kerta se ois ensimmäinenki..

oon kyllä ollu ihan stressissä että jos oon raskaana.
2 keskeytettyä yhdyntää nimittäin ollu, mies ei oo tullu sisälle

Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Miten on voinut olla edes keskeytyttyä yhdyntää , jos mies ei oo tullut sisälle ?

Sormellaanko se on ronkkinut ?

siis että ollaan harrastettu seksiä mutta ennen laukeamista lauennut muualle ku sisälle..

Kyllä ne testit näyttäisi , jos olet raskaana. Ovis vaan tapahtunut luultavasti myöhemmin ja niinpä menkatkin tulee pitkällä kierrolla. Testaile vaikka 4 päivän välein, jos ei menkkoja kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei mulla ennenkään oo stressi niitä siirtäny, mut kerta se ois ensimmäinenki..

oon kyllä ollu ihan stressissä että jos oon raskaana.
2 keskeytettyä yhdyntää nimittäin ollu, mies ei oo tullu sisälle

voi apua taas..

Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Miten on voinut olla edes keskeytyttyä yhdyntää , jos mies ei oo tullut sisälle ?

Sormellaanko se on ronkkinut ?

Etkö oikeasti ymmärtänyt, vai kettuiletko? Kirjoittaja tarkoitti ettei ole lauennut sisälle vaan vetänyt pois ennenkuin tulee.

Joillakin näkyy testissä vaan myöhemmin kuin toisilla. Se on hyvin yksilökohtaista mihin tahtiin raskaushormonia alkaa erittyä. Jos viimeinen testi oli jo viime viikolla eikä menkkoja kuulu, niin suosittelen uutta testiä. Nyt luulisi jo näkyvän jos raskaana olet.

Mekin ollaan menty keskeytetyllä, ja ei ole napannut, kai se aika harvinaista on että niin tärppää. Ettehän tehneet heti perään uudestaan, sillä sillon miehen virtsaputkeen jää simppoja, jotka tulee sitten touhutippojen mukana ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Mekin ollaan menty keskeytetyllä, ja ei ole napannut, kai se aika harvinaista on että niin tärppää. Ettehän tehneet heti perään uudestaan, sillä sillon miehen virtsaputkeen jää simppoja, jotka tulee sitten touhutippojen mukana ulos.

ei tehty perään uudestaan.
kai sitä joutuu lähteä hakemaan taas testiä..

Yhteistyössä