Miksei seksi kiinnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja guest
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

guest

Vieras
Mua ei oo kiinnostanu seksi synnytyksen jälkeen ja nyt kysyn mikä voisi olla syynä? synnytyksestä jo yli 8 kk et vois pikkuhiljaa jo alkaa kiinnostamaan...voiskohan se vaikuttaa kun lapsi koko ajan läsnä niin vaikea virittäytyä tunnelmaan. Miten muilla? H***tti jos tää on lopullista.

Mua ei ole kiinnostanut koko seksi nyt 9kk: teen..

Mutta syynkin tähän tiedän,meidän suhde on karilla,joten siksi..

Lasten saannin jälkeen mulla meni reilu vuosi ennenkun annoin miehen koskettaakaan siinä mielessä.

kyllä miehillä on sitten rankkaa...ajatelkaa jos itsellä olisi hirveät himot ja joutuisi odottamaan yli vuoden...en yhtään ihmettele et vieraissa käynti on niin yleistä.

Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Mua ei ole kiinnostanut koko seksi nyt 9kk: teen..

Mutta syynkin tähän tiedän,meidän suhde on karilla,joten siksi..

Lasten saannin jälkeen mulla meni reilu vuosi ennenkun annoin miehen koskettaakaan siinä mielessä.

Miten miehesi otti asian? Kuulostaa nimittäin aika itsekkäältä toiminnalta, että toinen jolla on normaalit halut joutuu olemaan yli vuoden ilman. Tai siis ainakin ilman omaa..

[

Miten miehesi otti asian? Kuulostaa nimittäin aika itsekkäältä toiminnalta, että toinen jolla on normaalit halut joutuu olemaan yli vuoden ilman. Tai siis ainakin ilman omaa..[/quote]

Kyllähän tuo ymmärsi,antoi aikaa..Ei vaatinut mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
mulla tais mennä yli vuosi että palautui halut normaaliin

ja lisään vielä että annoin silti miehelleni seksiä, mutta itse aloin nauttimaan kanssa siitä ja halusin sitä vasta yli vuoden kuluttua synnytyksestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä miehillä on sitten rankkaa...ajatelkaa jos itsellä olisi hirveät himot ja joutuisi odottamaan yli vuoden...en yhtään ihmettele et vieraissa käynti on niin yleistä.

No totisesti joo.

:|

Nainen kantaa ja synnyttää miehelle lapsen, ja siitä seuraa haluttomuus.

Ei oo mies eikä mikään, ellei hoida seksuaalisia tarpeitaan itse (ilman toista naista/miestä siis) sitä aikaa että toinen ehtii palautua normaaliksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No totisesti joo.

:|

Nainen kantaa ja synnyttää miehelle lapsen, ja siitä seuraa haluttomuus.

Ei oo mies eikä mikään, ellei hoida seksuaalisia tarpeitaan itse (ilman toista naista/miestä siis) sitä aikaa että toinen ehtii palautua normaaliksi.
Eikös lapset ole naisten "omaisuutta"? Ainakin sellainen fiilis tulee kun lukee palstan juttuja.

Lapset eivät ole kenenkään omaisuuutta. =)

Mutta aapeelle vielä; onnistuisikohan, jos yrittäisit itse etsiä ja herätellä ja sitten vasta kun löydät, otat miehen mukaan.

Ei oo niitä "suorituspaineita" kun toinen ei tiedä jäävänsä paitsi jos ei alakaan haluttaa.

Yhteistyössä