Miksei tää röhä lopu?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Reilu viikko sitten alkoi flunssa kurkkukivulla, sit eteni rään tuloon ja yskään. Nyt olla pari päivää hyvä olo ja räkääkään ei enää oo tullu paljoakaan ja yskinkin vaan pari kertaa päivässä. Ni nyt tänä aamuna...nenä taas ihan tukossa ja mie aivastelen jatkuvasti ja yskiessä tulee hirveitä limaklimppejä ja yskin vähän väliä. Mie jo aattelin, et tää flunssa ois jo menossa ohi :ashamed: |O

Samaa valitteli sisko. Hälläkin flunssa oli jo ohi menossa, mut eilen oli alkanu uusiks palelu ja neneänvuoto...
 

Yhteistyössä