Kirjotan nyt harmaana, mutta jos ap haluat viestitellä, niin rekisteröidy ja laita tähän ketjuun nimimerkilläsi viestiä, niin lähten sulla yv:tä

Mutta siis, mulla pituutta 156cm, painoa oli helmikuussa 122kg, nyt 115kg. Karppaamalla lähtenyt, ja olo on ihan loistava. En oo ennen oikeestaan edes yrittänyt laihduttaa, koska tiedän, että mulla ei onnistuisi tuollaset kaloreiden laskemiset ja kaikki pitäis olla mahdollisimman kevyttä ja syödä usein ja pieniä annoksia, jaadijaadijaa.... Ei oo mulle tarkoitettuja juttuja.
Helmikuussa siis aloitin karppauksen, ja voin kyllä ihan oikeasti todellakin suositella. Ensinnäkin, ei tarvi laskea kaloreita ja muita. (Tosin mä oon laskenut hiilarit, rasvat ja protskut alkuun, jotta tiedän ihan konkreettisesti, mitä on ok syödä) Suurin syy sille, miksi aloitin karppauksen, oli se, että pääsisin eroon jatkuvasta himosta kaikkeen. Join aikaisemmin tosi paljon limuja, litrankin päivässä ja yli. Lisäksi suklaa kuului jokaiseen päivään, vähitään pari patukkaa iltaisin.
Ja kyllä, pääsin eroon, helposti. Toki välillä tulee vieläkin olo, että tekee mieli jotain hyvää, mutta sitten vaan kermavaahtoa mustikoilla tai pala tummaa suklaata.
Oikeasti, kokeile ainakin. Älä kokeile viikkoa tai kahta, se ei välttämättä tee sulle vielä yhtään mitään. Koita alkuun kuukausi, jatka toisella kuukaudella. Mullakaan ei painolle tapahtunut mitään ensimmäisen 2-3 viikon aikana, mutta sen jälkeen se onkin mennyt hienosti alas. Ja olo on todellakin paljon parempi. Mä nukun paljon sikeämmin kuin ennen, olen virkeämpi, iloisempi, ja jaksan paremmin.