miksi asut siellä missä asut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
en tarkoita asuntoa,vaan paikkakuntaa/kaupunkia.. siis oletko muuttanut miehen perässä vai oletko aina asunut siellä tms? :)

mä olen asunut täällä 5 tai 6 vuotiaasta asti,tää on pieni kälynen kylä ja usein tuskastun tähän paikkaan niin et en saa henkee ja kolmesti olen muuttanut muualle ja aina palannut takasin :headwall: :D
nyt rakennetaan tänne mieheni kanssa,joten eiköhän tänne nyt sit jämähdetty totaalisesti :D
eli siis kotikunta :)

Miehen täältä löysin ja tänne jäin
icon_syda.gif

Muutin tänne eron jälkeen koska tää on ainoa paikka suomessa missä mä haluan asua. Kun tapasin mieheni niin ollaan muutettu kaupungin sisällä vaan =)

Haluttiin paikka josta on lyhyt matka miehen töihin, poikien kouluun ja keskustaan, kaikkiin täytyy päästä alle 20min. j ailman omaa autoa (vaikka sellainenkin löytyy. Lisäksi piti olla vähän puistomaisuutta ja mielellään alueelta jossa ei kauheesti ongelmia...Tää on just sellainen paikka!

Opiskelemaan tulin tänne yhdeksän vuotta sitten, enkä enää osais muuttaa poiskaan. Täällä on perhe, ystävät, harrastukset, opiskelut ja toivottavasti työkin tulevaisuudessa. Sitä paitsi Jyväskylä on mukava paikka asua, viihdyn täällä hyvin :).

Miehen perässä.. ei suostu muuttamaan kehä 3 ulkopuolelle.. Ite voisin muuttaa vaik ivaloon. Mul ei ole mitään siteitä mihinkään paikkakuntaan. Ei mulla oikeastaan edes ole kotipaikkakuntaa.. Asunut jo peruskoulu ikäisenä kolmella eri paikkakunnalla.

Opiskelujen päätyttyä sain työpaikan täältä ja sen jälkeen tapasin tulevan aviomieheni täältä. Sen jälkeen on sekä työpaikka että mies vaihtuneet, mutta täällä edelleen olen ja viihdyn ja onhan tämä nyt myös lapseni syntymäkaupunki.