Miksi ei hienossa ravintolassa saisi juoda maitoa?:O Sehän kuuluu suomalaiseen ruokapöytään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöyristynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27776456]Vielä sivumennen: osteoporoosia esiintyy runsaasti juuri Suomessa, jossa juodaan maitoa. Maito ei vahvista luita, päinvastoin.[/QUOTE]

Maitoko aiheuttaa osteoporoosia? Uusi juttu mulle tuo :O

[QUOTE="Vieras";27776033]Et varmaan osaa ajatella mitä aiheuttaa kun niitä kantturoita pitää olla puolet turhaa, mitä siihen kuluu ja paljonko se 9 v maitomaha saa liikakaloreita kun imee sitä valkoista 1,5 l päivässä.[/QUOTE]

Minulle on ihan sama mitä joku juo tai jättää juomatta. Pakko vain sanoa, että et kai todella usko, että niitä kantturoita on puolet liikaa maidon tuotannon vuoksi? Kyllä niitä kantturoita on ihan moninkertaisesti liikaa lihantuotannon vuoksi.

Oli kyllä niin kummallinen keskustelu, että oli pakko lukea kokonaan! Huhhuh. Minne Mummeliisa katosi? Ettei tämä tarina maitoa juovan juntin murhaamasta rakastavasta perheenisästä olisi ns. keksitty?

Mutta nyt minä käsken teitä kaikkia lopettamaan pähkinää sisältävien tuotteiden tilaamisen, koska minä voin siihen kuolla!! Saatanan murhaajat.

Mikä teidän tavoite on?

Jos vielä toiset 28 sivua väännetään, niin siitä maidonjuonnista tulee yleisesti hyväksyttyä ravintoloissa?

Säästän teidät vaivalta, ei se mee niin.

Ravintoloiden pääsääntöinen tehtävä on pitää asiakkaat tyytyväisinä ja tehdä siten voittoa. Hlökunnalle on ihan sama mitä tilaatte ruokajuomaksi kunhan tilaatte, mutta näköjään kaikille asiakkaille ei oo. Helvetin viihdyttävä keskustelu.

[QUOTE="vieras";27782360]Mikä teidän tavoite on?

Jos vielä toiset 28 sivua väännetään, niin siitä maidonjuonnista tulee yleisesti hyväksyttyä ravintoloissa?

Säästän teidät vaivalta, ei se mee niin.[/QUOTE]

No mua ei kiinnosta, onko maidon juonti yleisesti hyväksyttävää, tilaan sitä jos mieli tekee, yleensä kylläkin juon jäävettä. Mikä siinä maidonjuonnissa on niin kamalaa, ihan huvittaa.:D

No jotku valopäät kertovat kuinka maito oikealla tavalla korostaa ja tuo ruoan makua esiin. WTF! Miksi sitten kaikessa ruoassa ei ole valmiiksi maitoa? Pari desiä valkoista salaatin päälle ja pihvinkin voi aivan hyvin tarjota maitokastikkeella eikä punaviinikastikkeella?

No mua ei kiinnosta, onko maidon juonti yleisesti hyväksyttävää, tilaan sitä jos mieli tekee, yleensä kylläkin juon jäävettä. Mikä siinä maidonjuonnissa on niin kamalaa, ihan huvittaa.:D

[QUOTE="Vieras";27800560]No jotku valopäät kertovat kuinka maito oikealla tavalla korostaa ja tuo ruoan makua esiin. WTF! Miksi sitten kaikessa ruoassa ei ole valmiiksi maitoa? Pari desiä valkoista salaatin päälle ja pihvinkin voi aivan hyvin tarjota maitokastikkeella eikä punaviinikastikkeella?[/QUOTE]

Et ole kermakastikkeesta koskaan kuullut. Kerma on koostumukseltaan mukavampi käyttää ruoanlaitossa, kuin maito, mutta maultaan lähes sama.

[QUOTE="Vieras";27800560]No jotku valopäät kertovat kuinka maito oikealla tavalla korostaa ja tuo ruoan makua esiin. WTF! Miksi sitten kaikessa ruoassa ei ole valmiiksi maitoa? Pari desiä valkoista salaatin päälle ja pihvinkin voi aivan hyvin tarjota maitokastikkeella eikä punaviinikastikkeella?[/QUOTE]

Samasta syystä kuin niissä kaikissa ei ole viiniä.

käytiin hienommassa ravintolassa ja tilasin piimää ruokajuomaksi. Tarjoilija oli ihan nolona että ei heillä ole ja ehdottikin sitten maitoa. Join maitoa mutta ihmettelen ettei heillä ollut piimää.

tulimuuten viime sunnuntain putoksen sketsistä tämä ketju NIIn mieleeni :laugh:
Kuka katsoi kyseisen jakson?
En tiedä löytyykö sitä youtuubistakaan (oon aika käsi näiden koneiden kanssa)
mutta siinä oli pariskunta päässyt hienoon ravintolaan jonne oli oikein vuoden jonot, no asiakkaat alkoi tekemään tilausta ja joka annokseen tuli myrkkyä syanidia tms. :D
eräs seurueesata kehtasi pyytää tuota ruokaa ilman myrkkyä ja siitäkös muu seurue suuttui.
Samoin kun eräs kehtasi ehdottaa ettei söisi mitään vaan lähtisi pois niin muu seurua hakkuin että heitä voidan luulla moukiksi :D
Tuli niin niin hyvin tämä ketju mieleeni :D

tottahan putouksen ohjelmassa puhuttiin, eihän sitä kehtaa ja voivat luulla että ollaan joatkin moukkia. Vain suomalainen on näin junttura joka ajattelee mitä naapuripöydän ihmiset ajattelee :D

Yhteistyössä