Miksi ei voi vastata puhelimeen, eikä viestiin :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan ketutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan ketutus

Vieras
Miksi jotkut miehet on sellaisia, kun ottavat jostain nokkiinsa niin ei sitten vastaa puhelimeen eikä viestiin. Onpa turhauttavaa. Pitääkö se itsekin tehdä niin jos toinen loukkaa, että antaapa vaan olla. Aika lapsellista. Mitä johtopäätöksiä tästä pitäisi tehdä, jos fiksu olisi, nyt ei vaan osaa ajatella asiaa oikein loogisesti...

Tekeekö naiset näin? Ja jos saisi kommentteja kysymykseen, olisi yöni pelastettu, kiitos.

Eiköhän lapselliset ihmiset tee noin sukupuoleen katsomatta.

Kun joku pitää mykkäkoulua, parasta on vaan jättää mykkistelijä rauhaan. Älä tekstaa, älä soita, älä ilmaise mitenkään olevasi kiinnostunut koko ihmisen olemassaolosta. Kyllä ne sieltä aina kummasti vastaan tulee, kun et jaksakaan roikkua perässä.

Mä oon joskus sit vittuuttani soittanu kymmeniä kertoja ja laiitanu tekstarin "vastaa" tooosi monta kertaa kun oon tiennyt ettei toinen kuitenkaan sulje puhelinta. Lapsellista joo mut vielä lapsellisempaa ettei vastaa ollenkaan vaikka toisel myös ihan muuta oleellista riitaan liittymätöntä asiaa

Jos mä oon TODELLA loukkaantunut jollekin ihmiselle niin en vastaa puheluihin/viesteihin vähään aikaan. Ja se ei johdu siitä että kiukuttelisin vaan siitä että tarviin aikaa rauhottua/tuumata asiaa jotten sano kys. ihmiselle jotain loukkaavaa takaisin. Otan yhteyttä sitten kun tiedän pystyväni käyttäytymään asiallisesti.

Näin on käynyt kaksi kertaa. Joten ei mikään jatkuva tapa ole enkä pienestä loukkaannu.

Yhteistyössä