Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kummaa porukkaa...Ei kyllä minun perhe- tai tuttavapiirissäni tuollaista koskaan tapahdu.... En todellakaan jättäisi asiaa siihen, vaan haluaisin perin pohjin keskustella sekä kaverin että miehen kanssa, vieläpä yhtäaikaa molempien kanssa, ja selvittää mistä oikein oli kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:ei tarviikaan päästä yli ,ainakaan ennen kuin miehesi on asiasta kanssasi kunnolla suostunut puhumaan :hug:
osoittaako katuvansa tms?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maura:ei tarviikaan päästä yli ,ainakaan ennen kuin miehesi on asiasta kanssasi kunnolla suostunut puhumaan :hug:
osoittaako katuvansa tms?
sanoo katuvansa.. se oli kuulemma vain huumoria ja luuli että ymmärtäisin..
Alkuperäinen kirjoittaja katsohan peiliin...:Oletko ap minkänäköinen nainen itse?
Alkuperäinen kirjoittaja itsekin syyllistynyt:kyllä tollaisessa aina on jotain säpinää taustalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja itsekin syyllistynyt:kyllä tollaisessa aina on jotain säpinää taustalla.
Sun kohdalla ehkäpä näin.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:tuttu juttu mulleloppu onkin sit jo kaikkien tiedossa. tosin mä en ymmärtänyt silloin edes pahastua kun ajattelin olevan tällainen "kaveripusu"
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:tuttu juttu mulleloppu onkin sit jo kaikkien tiedossa. tosin mä en ymmärtänyt silloin edes pahastua kun ajattelin olevan tällainen "kaveripusu"
miten kävi? ei ole pakko kertoa jos et halua..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä tiedän varmuudella että mun mies ei ainakaan enää haluais seurustella tän ihmisen kanssa koska tietää siitä mun kauttani enemmän ku ihastumisen aikoinaan..
mut silti kaihertaa mieltä että jos sillä on jotain unelmia kuitenkin.. on sitä aikanaan itsekin haaveillu mahdottomasta..