miksi en pääse yli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua kaipaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kummaa porukkaa...Ei kyllä minun perhe- tai tuttavapiirissäni tuollaista koskaan tapahdu.... En todellakaan jättäisi asiaa siihen, vaan haluaisin perin pohjin keskustella sekä kaverin että miehen kanssa, vieläpä yhtäaikaa molempien kanssa, ja selvittää mistä oikein oli kyse.

keskusteltu on molempien kanssa ja kumpikaan ei anna millään tapaa ymmärtää että kyseessä olis mitään sen syvempää..

mut silti mua sattuu :(

oltiin just menty naimisiin ja siks ihmetyttää et miks tää kaveri viitsii tulla pussailemaan mun miestä? tää kaveri on siis sellainen että pussailee ketä tahansa, sinkku-ihminen.. mut miksi mun miestä jonkun aikaa häiden jälkeen, varsinki ku se pussailu ei sitä kiinnostanu mun miehen kanssa aikaisemminkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
ei tarviikaan päästä yli ,ainakaan ennen kuin miehesi on asiasta kanssasi kunnolla suostunut puhumaan :hug:
osoittaako katuvansa tms?

sanoo katuvansa.. se oli kuulemma vain huumoria ja luuli että ymmärtäisin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
ei tarviikaan päästä yli ,ainakaan ennen kuin miehesi on asiasta kanssasi kunnolla suostunut puhumaan :hug:
osoittaako katuvansa tms?

sanoo katuvansa.. se oli kuulemma vain huumoria ja luuli että ymmärtäisin..

sitte hänen täytyis vaan suostua siihen että siusta tuntuu (ja saa tuntua) pahalta tapahtuman takia..ja jaksaa ootella luottamuksen palautumista ja olla tietty sen arvoinen :hug: jaksamista :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja katsohan peiliin...:
Oletko ap minkänäköinen nainen itse?

vaikea kuvailla itseäni, mutta käytännössä kimpussani on ollut aina enemmän miehiä kun tällä kaverillani..

vastaan sillä perusteella että oletan että tarkoitat kysymykselläsi juuri sitä, että epäilet minun olevan rasvatukkainen rupsahtanut nainen?

juu enpä mä tähän kaveriin luota ainakaan enää tämän jälkeen varsinkaan..

mitähän miehen päässä liikkui kun seuraavan kerran ku me nähtiin viihteellä tämä kyseinen kaveri niin mieheni oli häntä kohtaan hyvin tyly ja välinpitämätön? kai oli vaimon huuto mennyt perille tai sit pelkkää esitystä kaikki..

no jos ne ei yrittäny mitenkään salailla sitä ni niiden mielestä siinä kait ei ole mitään salailun arvoista? toisin sanoen ei mitään merkittävää kummallekaan. kännissä nyt sattuu ja tapahtuu.
mun moraali on vuosien mittaan löystyny niin paljon että tuskin jaksaisin hirveesti raivostua jos mies olis kerran menny ihan kunnollaki suutelemaan jotain naista. koko illan kestävä nuoleskelu ja kähmiminen olis jo liikaa, mut ei eron paikka sekään.

Siis tuolle kirjoittajalle.
Ei sinulle.

Mulla vastaavanlainen tapaus viikonlopulta tavallaan.
Mä olin siinä tarinassa se kaveri.
Tosin tää mies tuli mua pussailemaan ja tää ystäväni pussas kans yhtä kaveripiirimme miespuolista.
Ei mitään mikä merkitsis todella jollekkin, kunhan hupailemme.
Ja siis kaikki humalassa.

Ja ainakin vielä on tää ystäväni mulle kirjoitellu ihan normisti, ym.
Ja baaristakin lähettiin ihan samalla oven avauksella.

Taitaa olla miehes ihastunut.Eihän kukaan sitä kerro jos taustalla jotain syvempää. Älä ole liian sinisilmäinen. Et olisi ensimmäinen jonka mies lähtee toisen matkaa. Minä en tuollaista käytöstä mieheltäni kattelis.

mä tiedän varmuudella että mun mies ei ainakaan enää haluais seurustella tän ihmisen kanssa koska tietää siitä mun kauttani enemmän ku ihastumisen aikoinaan..

mut silti kaihertaa mieltä että jos sillä on jotain unelmia kuitenkin.. on sitä aikanaan itsekin haaveillu mahdottomasta..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
tuttu juttu mulle :( loppu onkin sit jo kaikkien tiedossa. tosin mä en ymmärtänyt silloin edes pahastua kun ajattelin olevan tällainen "kaveripusu"

miten kävi? ei ole pakko kertoa jos et halua..

mun miehellä ja parhaalla ystävällä oli suhde. erohan siitä sitten seuras.. tosin mä en tästä suhteesta tiennyt ennekuin mies lähti sitten kaverin matkaan ja aloitti uuden elämän hänen kanssaan. vuoden verran seläntakana touhusivat.

mä tiedän varmuudella että mun mies ei ainakaan enää haluais seurustella tän ihmisen kanssa koska tietää siitä mun kauttani enemmän ku ihastumisen aikoinaan..

mut silti kaihertaa mieltä että jos sillä on jotain unelmia kuitenkin.. on sitä aikanaan itsekin haaveillu mahdottomasta..

Siis joo mä todella ymmärrän sua jos kerta ei teidän kaveri piirissä ole tämmöstä tapana (ei nyt siis meilläkään ihan tavaks asti ole päättynyt mut kuitenkii) niin että loukkaannut.

Meillä tää porukka on niin tiivis, mut en mä tän porukan ulkopuolelta varmasti rupeis kavereiden miehiä pussaileen.

ja hassua tässä vielä on se, että mua vastaan oli tätä ennen jonkin aikaa sitte tullu vanha miespuolinen kaveri. tää luuli että oon vielä sinkku ja yritti pussata, ihan vaan kaveripusu olis ollu sekin, mulla ei ikinä ole tunteita ollut sitä miestä kohtaan..

mut mä sanoin että eipäs tulla noin lähelle, olen naimisissa..

ja sit siitä viikon parin päästä mies menee ja pussailee toisen kanssa!!!!

lisäks tapasin tämän vanhan kaverin ollessani tämän tuttavan kanssa joka miestäni pussaili.. eli tiesi etten minäkään pussaile ketään muita koska olen naimisissa..

ottaa niin pattiin!!