Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-80:
Samaa mietin minäkin..ja vkolla 30 mennään ,tokaa odotellessa. Parisuhteessa meni todella huonosti esikoisen syntymän jälkeen joten jos nii huonosti kävisi että ero tulisi ni kait sitä selviää 2 kanssa kun yhdenkin...mutta tätä en siis tietenkään toivo!
Ja mustasukkasuutta ilmenee varmasti jokatapauksessa jonkin verran ja kotona en minäkään viihdy...mutta mutta...näin on kuitenkin käynyt ja kunnialla aiotaan selvitä ja ONHAN se lapsi aika niin kovin lyhyt ja ainutlaatuinen! :heart:
Näin meilläkin. Tuskin sama toistuu enää, esikoinen oli yllätysvauva, tämä olisi suunniteltu. Haluaisin odottaa niinkuin edellinen suositteli tekemään mutta toisaalta haluaisin pienen ikäeron. Mietin sitäkin, että tuleeko sitä toista sitten ikinä tehtyä kun aina vaan käy helpommaksi kun tuo esikoinen kasvaa et miksi sitten haluaisi taas sitä "raskasta" vauva-arkee :kieh: