Miksi ET MENISI linnanjuhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kertokaas. Tuossa toisessa keskustelussa muutama sanoi heti, että ei menisi.

En ole itsekään ihan varma, että menisinkö. Matka on pitkä enkä oikein ole juhlaihminen. Ja olisi kamalaa, siis ihan oikeasti kamalaa olla telkkarissa kaikkien töllisteltävänä.

no en tosiaan jaksaisi jonottaa parituntia siksi että saisin kätellä presidenttiä..syödä ja juoda itseni oksennusolotilaan ja vielä siinä väenpaljoudessa odotella vessaan että kuset tulis varmaan housuun..ja oikeesti mulla on tosissaan parempaa tekemistä kuin esim linnan juhlat

Väentungos ei houkuta, en halua tavata Halosta ja muita poliitikkoja, näyttäisin kamalalta jossain iltapukuhäslingissä (vaaleanpunainen prinsessapuku :xmas: ), en halua julkisuutta ja ruokaa ja juomaa saan kotonakin.
Riittääkö tämä perusteluksi?

Toista ketjua en ole lukenut, mutta menisin toki, jos kutsu tulisi :D Olisi se sen verran harvinainen ja erilainen kokemus kuitenkin.

Mutta että miksi en menisi... no väentungos ei muakaan houkuta, ja pitäis puku hankkia ja suunnitella kaikki prikulleen - tulisi kuitenkin stressi...

Empä usko että sellaista kunniaa mulle suotais, mutta jos suotais niin ainut syy jättää menemättä olisi se että jollekin läheiselleni olisi juuri tapahtunut jotain kamalaa, ja kokisin tärkeämmäksi olla häntä auttamassa tms.

No mä jännittäisin sitä niin liikaa..

"Seuraavaana presidenttiparia saapuu kättelemään Kaksplus -lehden nettikeskusteluista tuttu nimimerkki Kaddy miehineen, hänellä on päällään Marimekon raitapaita ja H&M tarjous housut vuodelta 1997... EEeeihh, hän kompastuu..."

Totta puhuen kyllä varmaan menisin melkein missä tilanteessa tahansa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:

"Seuraavaana presidenttiparia saapuu kättelemään Kaksplus -lehden nettikeskusteluista tuttu nimimerkki Kaddy miehineen, hänellä on päällään Marimekon raitapaita ja H&M tarjous housut vuodelta 1997... EEeeihh, hän kompastuu..."

:laugh: :laugh:

Puku olisi ihana hommata, käydä meikkaajalla ja kampaajalla... juhlatkin olisi kivat muttei noin isot missään nimessä, että on porukkaa eikä mahduta edes tanssimaan. Kuivat juhlathan nuo on, liian vähän syömistä, ei paljoa juotavaa, väkeä on että pyörryttää edes telkkarista katsella. Niin enkä haluaisi myös telkkariin. Siksi en menisi. Mutta linnanjuhlien jatkot voisi olla ihan kivat...

Alkuperäinen kirjoittaja ThatPhoebe:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Linnan juhlat on mielestäni ihan turhaa rahan tuhlausta. Rikkaat juhlii ja köyhät kärsii. Yhteiskunnassa on siis jotain mätää.

Näin myös minun mielestä. En jaksa vaivautua edes telkusta kahtommaan niitä.

Yhteistyössä