Luottokortti on nykypäivää! Tottakai on jokaisen oma asia mitä ostelee ja millä maksaa, en mä sillä. Mä melkeen olettaisin, että kaikilla niillä jotka suinkin saavat on oma luottokortti. Nykyään kun kaikenlaisia hakkereita ja kopioijiakin on joka puolella, on sirullinen luottokortti varsin turvallinen vaihtoehto. Jos joku sun korttis hakkeroisikin, niin luottoyhtiö korvaa sulle.
Mä maksan nettiostokseni aina luottokortilla, jos tilaan ulkomailta. Mulla ei ole kyllä ikinä ollut mitään ongelmia tilausteni kanssa, mutta haluan pelata varman päälle. Luottokortti on kaikkein turvallisin vaihtoehto maksaa netissä. Kotimaisissakin nettikaupoissa mieluiten maksan visallani. Tilillä mulla kyllä on tuhansia euroja, eli kyse ei todellakaan ole siitä etteikö mulla olisi varaa maksaa ostoksia heti. Luottokorttia käytän nimenomaan turvallisuuden takia!!!
Nettishoppailuhan laajentaa mahdollisuuskai paljon. Esim. lumilautakengät irtosivat noin 120euroa Suomen hintoja halvemmalla, kun tilasin ne saksalaisesta nettikaupasta. Kosmetiikka on myös ulkomailla yleensä halvempaa, joten meikit tulee mulle briteistä. Sama meikkisatsi maksaisi suomessa helposti noin 20% enemmän, kuin mitä ne tulee maksamaan postareineen netistä tilattuna.
Lisäksi olen todella pienikokoinen aikuinen ja nettikaupat mahdollistaa onneksi sen, etten joudu ostamaan lastenvaatteita! Monissa netin kaupoissa ei edes käy mikään muu kuin luottokortti maksuvälineenä.
Matkat meillä maksetaan myös aina luottokortilla ihan sen takia, että jotakin sattuu niin luottokunta korvaa meille rahallisen menetyksen!
Parkkimaksut on yksi, mitä makselen silloin visalla kun ei taskussa ole pikkukolikoita. On niin kätevää tunkea se kortti sinne laitteeseen vaan!
Jos ostan jotankin kalliimpaa, mitä en saa heti mukaan, en edes harkitse käteistä, vaan visa vinkuu. Jos tavaraa ei toimitetakkaan, niin luottokunta ainakin varmistaa sen että saan rahani takaisin.