V
vierailija
Vieras
Miksi foorumin keskusteluissa korostuvat poliittiset aiheet ja ääripäiden edustajat? Onko tämä yleinen trendi nykypäivän keskusteluissa vai onko kyseessä vain tämän foorumin erityispiirre?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Silloin oli paljon foorumeita, nykyään ne on melkein kaikki kadonneet joten ihmiset menee jäljellä oleville palstoille. Facebook muutti kaiken kun ihmiset valuivat sinne.Tästä on tullut valitettavasti tällainen noin 10 vuodessa. Kun esikoista odotin 20 vuotta sitten, täällä oli ihan erilaista. Riittää, kun selaa tuonne ketjujen alkupäähän noin vuoteen 2005, niin sieltä näkee. Tämä oli selkeästi perhepalsta, ei politiikkapalsta. Oli paljon mukavampaa.
Silloin oli paljon foorumeita, nykyään ne on melkein kaikki kadonneet joten ihmiset menee jäljellä oleville palstoille. Facebook muutti kaiken kun ihmiset valuivat sinne.
Monista tuli mummoja ja pappojaTästä on tullut valitettavasti tällainen noin 10 vuodessa. Kun esikoista odotin 20 vuotta sitten, täällä oli ihan erilaista. Riittää, kun selaa tuonne ketjujen alkupäähän noin vuoteen 2005, niin sieltä näkee. Tämä oli selkeästi perhepalsta, ei politiikkapalsta. Oli paljon mukavampaa.
Muistan kun Facebook rantautui Suomeen. En innostunut siitä kuten en muistakaan somehömpötyksistä. Blogin pitämistä joskus harkitsin ja kirjan kirjoittaminenkin kaihersi mieltäni. Olen selannut tämän palstan historiaa. Mukavia ja rempseitä tyyppejä, jotka jutustelivat arkisista asioistaan. Niin minäkin tein Annan lukuisilla palstoilla. Keskustelu siellä oli helpompaa, kun aihealueita oli kymmeniä. Kerran jopa sovimme tapaamisen Helsingin keskustan ravintolaan.Juu, näinkin varmaan on.
Miksi foorumin keskusteluissa korostuvat poliittiset aiheet ja ääripäiden edustajat? Onko tämä yleinen trendi nykypäivän keskusteluissa vai onko kyseessä vain tämän foorumin erityispiirre?
Huh kun pelästyin, että tarkoitat minua. En ole kirjautunut enkä kirjaudu. Olen oppinut kantapääni kautta väistelemään mainitsemiasi ladyjä.Lähinnä ihmettelen, miten tänne on pesiytynyt noita muutamia miesoletettuja, jotka ovat todella omituisia, osa selvästi luonnevikaisia. No on näitä viimeksi mainittuja toki naisiakin, ainakin pari nimimerkkiä, mustia siis.
Nosta uudestaan aloittamasi ketju ruudun ylälaitaan. Joku voi kommentoida ketjuusi vuosienkin päästä. Asiallinen kirjoitus ei mene koskaan hukkaan.Palsta on täynnä trolleja ja selvästi syvästi masentuneita ja vihaa täynnä olevia ihmisiä. Ei täällä saa mistään perheasioista keskusteltua. Jos jonkin perheeseen liittyvän keskustelun aloittaakin, niin kukaan ei vastaa ja aloitus valuu muutamassa tunnissa sivulla kolme. Etusivu on täynnä politiikka, ilmastonmuutosta ja rasismia.
Huh kun pelästyin, että tarkoitat minua. En ole kirjautunut enkä kirjaudu. Olen oppinut kantapääni kautta väistelemään mainitsemiasi ladyjä.
Kaipaan Algomaa. Hän oli ainut palstan valopilkku miesoletetuista.
Merci! Ajattelin jatkossa keskittyä Ranskan uutisiin. Helena Petäistö kirjoittaa upeita kolumneja.Enhän toki, mon Dieu!
Samoin, todellakin valopilkku.
OTNosta uudestaan aloittamasi ketju ruudun ylälaitaan. Joku voi kommentoida ketjuusi vuosienkin päästä. Asiallinen kirjoitus ei mene koskaan hukkaan.
Joku kirjautumisjuttu vei hänetHuh kun pelästyin, että tarkoitat minua. En ole kirjautunut enkä kirjaudu. Olen oppinut kantapääni kautta väistelemään mainitsemiasi ladyjä.
Kaipaan Algomaa. Hän oli ainut palstan valopilkku miesoletetuista.
Joo, "haalea" kirjoittelu ei kiinnosta ketään vaan "kuuma/kylmä" kirjoittelu joka herättää tunteita puolesta ja vastaan.Miksi foorumin keskusteluissa korostuvat poliittiset aiheet ja ääripäiden edustajat?
”Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: ´Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luomakunnan alku: Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani. Sinä kerskut, että olet rikas, entistäkin varakkaampi, etkä tarvitse enää mitään. Et tajua, mikä todella olet: surkea ja säälittävä, köyhä, sokea ja alaston.´” Ilm. 3:14-17
Kirjoitan mielestäni haaleasti ja neutraalisti. Saan siitä huolimatta paljon vastakaikua ainakin Kaiku-rouvalta ja muutamalta muulta mustalta. Joku harmaa antoi minulle arvonimen Kauppaneuvoksetar. Olen siitä hyvin otettu. Tänään palstalla on rauhallista.Joo, "haalea" kirjoittelu ei kiinnosta ketään vaan "kuuma/kylmä" kirjoittelu joka herättää tunteita puolesta ja vastaan.
Kirjoitan mielestäni haaleasti ja neutraalisti. Saan siitä huolimatta paljon vastakaikua ainakin Kaiku-rouvalta ja muutamalta muulta mustalta. Joku harmaa antoi minulle arvonimen Kauppaneuvoksetar. Olen siitä hyvin otettu. Tänään palstalla on rauhallista.
Woke on kylläkin yksi uuskommunistisen identiteettipolitiikan keinoista vaientaa perinteisiä konservatiisia arvoja kannattavien kansalaisten sananvapautta.kiitos! Kuuntelen parhaillaan Yle 1 radio-ohjelmaa Sivistys.
Aiheena mm. voketus eli valveutuneisuus.
Tämä on vain sinun käsitys asiasta. Olen radio-ohjelman tekijän eli maisteri Lindgrenin kanssa aiheesta samaa mieltä. Minulle oli yllätys, että hänen sukulaiset aikoinaan vastustivat maaseutuyliopistojen perustamista.Woke on kylläkin yksi uuskommunistisen identiteettipolitiikan keinoista vaientaa perinteisiä konservatiisia arvoja kannattavien kansalaisten sananvapautta.
Turvallisten tilojen (jee ollaan kaikki samaa mieltä) vaatiminen, kirjallisuuden ja elokuvien canselointi (pöyristyin Pekasta ja Pätkästä, Peppi Pitkätossun isästä, Shakespieren kirjoituksista, jäätelöpuikoista, Sourin maalauksista), sekä kaiken omista mielipiteistä eroavien mielipiteiden leimaaminen, populistisiksi, ääri- laitaoikeistolaisiksi, ei ole valveutuneisuutta vaan paluuta pimeän keskiajan noitavainojen aikaan.