Älkääkä raskaushormonimyrskyissä nyt mua teilatko.... mä vaan kysyn että miksi sen olette hankkineet?
Eikö neuvolan seurannat riitä vai ettekö käy niissä? Vai miksi?
Eikö neuvolan seurannat riitä vai ettekö käy niissä? Vai miksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Pakkohan sitä pikkumussua on kuunnella yöt ja päivät...
Minä olen joskus kuullut kätilön sanovan, että sikiöt monesti pakenevat doppleria ja siksi ihmettelen, että miksi pitää altistaa sikiö sille stressille alvariinsa?
Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:Musta ja miehestä oli kiva kun alkuraskaudessa mies sai kuunnella ennenkö liikkeet tuntuivat ja kun mies ei päässyt neuvoloihin mukaan. En mä sillä ikinä oo mitään stressaillut. Nyt jo toista raskautta käytetään =)
Alkuperäinen kirjoittaja en maksaisi:Mun mies teki itse, eikä maksanut mitään. Kuunneltiin sitten stereoista vauvan sydänääniä.
On mullakin 2 kpl, mutta silti en moista härveliä hanki.Alkuperäinen kirjoittaja hei:niin tuntuu siltä että kiva tietää ,että tyyppi mukana hengissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Pakkohan sitä pikkumussua on kuunnella yöt ja päivät...
Minä olen joskus kuullut kätilön sanovan, että sikiöt monesti pakenevat doppleria ja siksi ihmettelen, että miksi pitää altistaa sikiö sille stressille alvariinsa?
Stressaa?
Eihän se pidä mitään ääntä, vai pitääkö? Vai sitä kun painetaan toisinaan aika ronskistikin, ainakin musta tuntui joskus siltä :$
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Pakkohan sitä pikkumussua on kuunnella yöt ja päivät...
Stressaa?
Eihän se pidä mitään ääntä, vai pitääkö? Vai sitä kun painetaan toisinaan aika ronskistikin, ainakin musta tuntui joskus siltä :$
Mistäpä sitä tietää, miltä se sikiöstä kuulostaa? Kaikuluotainhan se on, ja kyllä siitä ääntä lähtee.
Etkö ole koskaan kuullut, että niitä sydänääniä ei aina ole helppoa löytää, kun sikiö menee ns. karkuun? Minä olen kuullut monenkin maininneen tästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Pakkohan sitä pikkumussua on kuunnella yöt ja päivät...
Stressaa?
Mistäpä sitä tietää, miltä se sikiöstä kuulostaa? Kaikuluotainhan se on, ja kyllä siitä ääntä lähtee.
Etkö ole koskaan kuullut, että niitä sydänääniä ei aina ole helppoa löytää, kun sikiö menee ns. karkuun? Minä olen kuullut monenkin maininneen tästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja en maksaisi:Mun mies teki itse, eikä maksanut mitään. Kuunneltiin sitten stereoista vauvan sydänääniä.
Sun mies on Pelle Peloton![]()
Saako udella että MITEN?