MIKSI IHMEESSÄ ihmiset harhauttaa näissä huutisilmoissaan. Suoranaista valehtelua otsikossa !!(linkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sg:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
MISSÄ kohtaa huuto.netin sääntöjä nykyään lukee, ettei saa harhauttaa väärillä hakusanoilla?

Öh... jospa tutustuisit sitten HIEMAN paremmin.

No luepa itse säännöt. Kerro sitten, jos löydät kyseisen kohdan.

Siellä lukee mm:

Kohteen otsikon on kuvattava myytävänä olevaa kohdetta. Kohteen otsikossa ei ole lupa mainita sellaisia tietoja, jotka eivät asiallisesti liity kohteeseen. Esimerkiksi myyjäyrityksen nimeä tai verkko-osoitetta ei tule kirjoittaa kohteen otsikkoon. Otsikko ei saa olla harhaanjohtavasti kirjoitettu. # Kohteen kuvaukseen ei saa hakukoneen harhauttamiseksi lisätä sellaisia hakusanoja, jotka eivät liity itse kohteeseen.
# Kohteen tiedot tulee esittää yksiselitteisesti. Mikäli kohteen tiedot esitetään harhaanjohtavasti tai monimerkityksisesti, voidaan kohde poistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
MISSÄ kohtaa huuto.netin sääntöjä nykyään lukee, ettei saa harhauttaa väärillä hakusanoilla?

Öh... jospa tutustuisit sitten HIEMAN paremmin.

No luepa itse säännöt. Kerro sitten, jos löydät kyseisen kohdan.

Siellä lukee mm:

Kohteen otsikon on kuvattava myytävänä olevaa kohdetta. Kohteen otsikossa ei ole lupa mainita sellaisia tietoja, jotka eivät asiallisesti liity kohteeseen. Esimerkiksi myyjäyrityksen nimeä tai verkko-osoitetta ei tule kirjoittaa kohteen otsikkoon. Otsikko ei saa olla harhaanjohtavasti kirjoitettu. # Kohteen kuvaukseen ei saa hakukoneen harhauttamiseksi lisätä sellaisia hakusanoja, jotka eivät liity itse kohteeseen.
# Kohteen tiedot tulee esittää yksiselitteisesti. Mikäli kohteen tiedot esitetään harhaanjohtavasti tai monimerkityksisesti, voidaan kohde poistaa.

Heh. Hiljeni. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja löysätkää pipoa:
joo niin olen tietenkin, vaikka vasta nyt kuulen, että sellaistakin voi tehdä ja edelleenkään en tiedä, miten se tehdään.

Myyt halpahallin takataskuttomia kapealahkeisia farkkuja ja kirjoitat ilmoitukseen;

Ihanat Gantin leveälahkeiset farkut suoraan Pariisista.

Tajusitko?

En ole väittänytkään etteikö olisi harhaanjohtava mutta ehkä myyjällä tullut vahingossa. Kun ei kuitenkaan koko ilmoituksessa väitä olevan aitoa kultaa. Siksi minusta ei ole niin vakavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.huuto.net/kohteet/trip-trap-syottotuoli/125995969

Mua alkoi ärsyttää tuo. Valmistajasta tai merkistä ei ole vahingossakaan mainintaa, joten yrittääköhän myydä Stokkena? Avoimista ja suljetuista kohteista päätellen tietää kyllä tavaroiden merkkejä ja malleja.

Toi on sulkeutunut, mutta löytyi uusi ilmoitus samalla hinnalla.
Aiemmassa ilmoituksessa oli esitetty kysymys:"Onko kyseessä Stokke -merkkinen tuoli, vai joku muu?" ja myyjä vastasi: "en pahemmin tiedä niistä, mutta luulen että se on se". Mitä tuo nyt sitten kertoo? Ei mitään. Kertokaa nyt joku, mistä tuo tuoli on ja mitä se kaupassa maksaa? Maksan tuon hinnan käytetyistä Stokkeista, mutta muista kyllä en.

Yhteistyössä