Miksi ihmeessä miehellä pitäisi olla vastuu naisen orkusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Siis jos ja kun seksiä harrastetaan yhteisestä sopimuksesta ja tahdosta, yhdyntä kestää tavallisesti 3-15min niin millä maailman järjellä miehellä olisi VASTUU tuottaa naisellekin orgasmi jos nainen ei sitä itse saa? Eihän siinä ole mitään järkeä, että miehelle sysätään vastuu? Eikai nainenkaan miehelle sitä orgasmia tuota, vaan yhdessä naivat, mies yleensä tekee "työt", ja sitten mies saa nautinnon loppunsa.

ei millään logiikalla mies ole vastuussa orgasmivaivaisesta naisesta. Toki voi lutkutella toosaa päälle, mutta velvoitetta ei kyllä muodostu mitenkään. Voihan nainen lyödä jalat kiinni ja alkaa orkkuvaivaiseksi toiselle miehelle, mutta eihän siinä asia miksikään muutu.
Hulluja ne on jotka velvoittavat toista tuossa asiassa.

Kyllähän miehen velvollisuus on ottaa huomioon naisensa nautinto ja tarpeet, sekä tunteet. fiksu ja tunteellinen mies ei ole itsekeskeinen. Kyllähän se nainenkin orgun saa,mutta ei tollanen onneton pikapano mihinkään riitä! ei ainakaan mulla, mitäs oot tollanen orkkuvammanen ku et kestä kauepaa. eikö ole kivaa ? :)

Ei kai siinä kenelläkään mitään velvoitetta ole. Mutta jos toinen ei ikinä kanssasi saa, niin miten usein luulet hänen haluavan harrastaa kanssasi seksiä? Jos pelkästään oma nautinto kiinnostaa, eikö silloin voisi vaan vetää käteen?

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Mun mielestä se on molempien velvollisuus seksissä varmistaa että se toinenkin nauttii.

Ja jos ei nauti, niin on molemmilla velvollisuus selvittää mikä on pielessä.

Joo ei ookkaa. Mutta määkään en oo vastuussa siitä miehen seksinsaannista. Kun mä en saa touhusta mitään, niin ei varmaan ole ihmekään ettei mulla ole minkäänlaisia haluja, joten aika väärin on jos mun pitäisi vastentahtoisesti seksiä harrastaa.

No ei varmaan kannata jos ei ole haluja.

Mutta se onkin eriasia jos mies rakastelee 10 minuuttia vaimoaan + esileikit ja silti vielä päälle tulisi joku velvoite. Paljonko seksi miestä kiinnostaa jos siinä pitää olla joku palvelija tai suorittaja?

Alkuperäinen kirjoittaja määä;28344886:
Joo ei ookkaa. Mutta määkään en oo vastuussa siitä miehen seksinsaannista. Kun mä en saa touhusta mitään, niin ei varmaan ole ihmekään ettei mulla ole minkäänlaisia haluja, joten aika väärin on jos mun pitäisi vastentahtoisesti seksiä harrastaa.

Jos ei toisen nautinto kiinnosta niin eikö sitä voi sitten vaan vetää käteen tai panna tekopillua.
Veikkaisin, että suurin osa naisista ei siksi halua/jaksa seksiä kumppanin kanssa koske he eivät saa siitä mitään irti, harva kuitenkin kokee orgasmin vastenmielisenä asiana.
Onneksi itsellä on kumppani joka laittaa minun nautinnon itsensä edelle eikä hyväksy seksiä jossa toinen jää paitsi. Moni mies on hyvin "ylpeä" itsestään kun he pystyvät tuottamaan nautintoa naiselle, orgasmi naiselle ei kuitenkaan ole itsestäänselvyys.

Kyseesssä on rakastelu, ei käteen veto.

Eikö samaan tapaan nainen voisi vain dildotella itseään jos kiinnostaa vain saada mieheltä panoa ja sen päälle velvoittaa mies tuottamaan orgasmi? Aika itsekäs sellainen.

Jos ei toisen nautinto kiinnosta niin eikö sitä voi sitten vaan vetää käteen tai panna tekopillua.
Veikkaisin, että suurin osa naisista ei siksi halua/jaksa seksiä kumppanin kanssa koske he eivät saa siitä mitään irti, harva kuitenkin kokee orgasmin vastenmielisenä asiana.
Onneksi itsellä on kumppani joka laittaa minun nautinnon itsensä edelle eikä hyväksy seksiä jossa toinen jää paitsi. Moni mies on hyvin "ylpeä" itsestään kun he pystyvät tuottamaan nautintoa naiselle, orgasmi naiselle ei kuitenkaan ole itsestäänselvyys.

Meillä menee niin päin että miehellä menee 30-60 minsaa saada orgasmi. Sille on ollut se aina kuulemma vaikeata. Seisoo silti aina kovana ja mukavasti ei sellasesta ole kyse. Se vaan on niin. Jos joku sitä mietti... Ja itse saan orgasmin vain päällä ja se tulee noin 5-10 minuuttiin jos on tullakseen... Enkä onnistu saamaan kuin yhden. Ainakaan vielä.

Välillä kyllä käy sääliksi kun mies ihan hikisenä rynkyttää tuntikaupalla. Ja minä se vaan nautin. Varmasti kovaa puuhaa. Ajatella jos itse pitäisi nähdä sellainen vaiva orgasmiin. No... Kasvaapahan miehellä kunto, se kun on sellainen kuntoilija/sali addikti :-]

[QUOTE="Vieras";28344938]Kyseesssä on rakastelu, ei käteen veto.

Eikö samaan tapaan nainen voisi vain dildotella itseään jos kiinnostaa vain saada mieheltä panoa ja sen päälle velvoittaa mies tuottamaan orgasmi? Aika itsekäs sellainen.[/QUOTE]

Se mitä ap kuvaili, ei ole rakastelua, vaan masturbointia, jossa nainen on irtopillun osassa. Ei se ole mitään rakastelua, jos toiselle ei anna nautintoa. Todellakin, jos mieheltä saa saman kuin dildolta, miksi silloin pitäisikään harrastaa seksiä miehen kanssa?

Taidan olla hölmö, minä kun olen luullut, että yksi seksin päätehtävistä on tuottaa nautintoa molemmalle (tai jokaiselle) osapuolelle.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;28344956:
Meillä menee niin päin että miehellä menee 30-60 minsaa saada orgasmi. Sille on ollut se aina kuulemma vaikeata. Seisoo silti aina kovana ja mukavasti ei sellasesta ole kyse. Se vaan on niin. Jos joku sitä mietti... Ja itse saan orgasmin vain päällä ja se tulee noin 5-10 minuuttiin jos on tullakseen... Enkä onnistu saamaan kuin yhden. Ainakaan vielä.

Välillä kyllä käy sääliksi kun mies ihan hikisenä rynkyttää tuntikaupalla. Ja minä se vaan nautin. Varmasti kovaa puuhaa. Ajatella jos itse pitäisi nähdä sellainen vaiva orgasmiin. No... Kasvaapahan miehellä kunto, se kun on sellainen kuntoilija/sali addikti :-]

Sitä vaan tähän vielä että jos joku ajattelee "miten tämä tähän liittyy?" niin sitä meinasin että kerta miehelleni on niin kovan työn takana tuo omakin orgasmi että jos se olisi itsellä saman työn takana enkä sitä itse saisi, niin olisi se kyllä melkoista orjuuttamista laittaa mies hoitamaan sekin työ... :I

Jos naisen ainut tarkoitus seksissä on saada orgasmi itselleen niin eikö voi hankkia dildoa? Eikö se ole juuri seksi ja nautintoa kun rakastellaan? Täysin eri asia sitten jos nainen on huono saamaan eikä itse osaa yhtään mitään asialle tehdä.

[QUOTE="Onneli";28344962]Se mitä ap kuvaili, ei ole rakastelua, vaan masturbointia, jossa nainen on irtopillun osassa. Ei se ole mitään rakastelua, jos toiselle ei anna nautintoa. Todellakin, jos mieheltä saa saman kuin dildolta, miksi silloin pitäisikään harrastaa seksiä miehen kanssa?

Taidan olla hölmö, minä kun olen luullut, että yksi seksin päätehtävistä on tuottaa nautintoa molemmalle (tai jokaiselle) osapuolelle.[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28344975]Jos naisen ainut tarkoitus seksissä on saada orgasmi itselleen niin eikö voi hankkia dildoa? Eikö se ole juuri seksi ja nautintoa kun rakastellaan? Täysin eri asia sitten jos nainen on huono saamaan eikä itse osaa yhtään mitään asialle tehdä.[/QUOTE]
No nimenomaan! Sama koskee tietenkin miestä, jos vain oma nautinto kiinnostaa, niin useimmilla on kaksi tervettä kättä, ja lukuisia välineitä tarjolla nautinnon saamiseen. Turha siihen on toista ihmistä sotkea mukaan ollenkaan, jos vain oma nautinto on tärkeää.

Mutta jos pointtisi tässä oli, että naisten pitäisi suostua seksiin miehen kanssa, jonka kanssa eivät saa orgasmia, niin vastaapa tähän: miten moni mies suostuu (jatkuvasti) harrastamaan seksiä, jossa itse ei saa orgasmia?

Itselleni tilanne on ainakin se, että jos vaihtoehtoina on huonoa seksiä tai ei seksiä ollenkaan, niin olen mielummin ilman.

Fakta nyt kuitenkin on, että jos nainen ei saa orgasmia (yhdynnässä) tai esileikeissä jotka kestää 10-20 min, niin vika on omassa päässä/värkissä ja aika kaukaa haettua syyttää siitä muita??

[QUOTE="Onneli";28344993]No nimenomaan! Sama koskee tietenkin miestä, jos vain oma nautinto kiinnostaa, niin useimmilla on kaksi tervettä kättä, ja lukuisia välineitä tarjolla nautinnon saamiseen. Turha siihen on toista ihmistä sotkea mukaan ollenkaan, jos vain oma nautinto on tärkeää.

Mutta jos pointtisi tässä oli, että naisten pitäisi suostua seksiin miehen kanssa, jonka kanssa eivät saa orgasmia, niin vastaapa tähän: miten moni mies suostuu (jatkuvasti) harrastamaan seksiä, jossa itse ei saa orgasmia?

Itselleni tilanne on ainakin se, että jos vaihtoehtoina on huonoa seksiä tai ei seksiä ollenkaan, niin olen mielummin ilman.[/QUOTE]

Mitä tarkoitat tuolla, että mies yleensä tekee työt? Eikös se nautinto tehdä yhdessä ja kyllä rakastelu on aika kuumaa puuhaa naisellekin. Ei se makaamalla onnistu. Tai se ei ole kivaa. Kun oikein kiihottuu ja nauttii, sitä tekee kahta kovemmin töitä vielä isomman nautinnon saavuttaakseen.

Orgasmit on hieno juttu. Molemmille. Molemmat haluaa sen itselle, mutta myös toiselle.

[QUOTE="Vieras";28345002]Fakta nyt kuitenkin on, että jos nainen ei saa orgasmia (yhdynnässä) tai esileikeissä jotka kestää 10-20 min, niin vika on omassa päässä/värkissä ja aika kaukaa haettua syyttää siitä muita??[/QUOTE]
Hmm, sinä taidat nyt olla ainoa, joka tässä nyt ketään syyttää. Minusta toisen osapuolen orgasmin saamattomuus on parin yhteinen ongelma, oli "orgasmivaivainen" sitten mies tai nainen.

Et muuten vastannut kysymykseeni.

[QUOTE="Onneli";28345044]Hmm, sinä taidat nyt olla ainoa, joka tässä nyt ketään syyttää. Minusta toisen osapuolen orgasmin saamattomuus on parin yhteinen ongelma, oli "orgasmivaivainen" sitten mies tai nainen.

Et muuten vastannut kysymykseeni.[/QUOTE]

Jos tarkoitat kysymykselläsi kuinka moni mies harrastaisi seksiä saamatta orgasmia, niin uskoisin että aika moni panisi kyllä mielellään ja sitten vaikka hanskaisi loppuun jos ei muuten saisi. En usko, että miehet olisivat niin heikkoja että kävisi päälle ja naista syyttämään omasta orgasmin puutteestaan.

Tuntuu olevan monella naisella jumalatarrillinen näkemys omaan värkkiinsä. Mies rakastelee ja tekee työt, naisesta se näyttää olevan että nainen antaa miehelle orgasmin? Makaamalla alla tai pyllistämällä! No kyllä se mies ihan itse panee itsensä tyytyväiseksi ja siitäkö vielä te syytätte miehiänne, että eipä luuseri teitä tyydyttänyt? :D Oma vika se orgasmivaivaisuus on.

Seksin tarkoitus on saada orgasmi. Jos mies ei viitsi tehdä asian eteen mitään niin painukoon hevon vittuun. Mä en paneskele turhaan.

ohoh, ompas Lady G karhealla tuulella :kiss:

mun mielestä tässä on kyse siitä vaikka miehen toki pitää olla puuhassa mukana ja ottaa naisen tarpeet huomioon niin vastuu on kuitenkin naisella itsellään

eli meinaa sitä että myös naisen pitää olla aktiivisesti mukana eikä vain odottaa mitä tuleman pitää

Yhteistyössä