Miksi ihmeessä miehellä pitäisi olla vastuu naisen orkusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ohoh, ompas Lady G karhealla tuulella :kiss:

mun mielestä tässä on kyse siitä vaikka miehen toki pitää olla puuhassa mukana ja ottaa naisen tarpeet huomioon niin vastuu on kuitenkin naisella itsellään

eli meinaa sitä että myös naisen pitää olla aktiivisesti mukana eikä vain odottaa mitä tuleman pitää

Jaa, kai mä sitten ymmärsin väärin. :whistle: :kiss:

Mutta on kokemusta sellaisesta miehestä joka ei harrasta esileikkejä. Tullaan sisään vaikka ei olla valmis. Tai siis hälle tehdään jotain kivaa mutta naiselle ei.

[QUOTE="Vieras";28344865]Siis jos ja kun seksiä harrastetaan yhteisestä sopimuksesta ja tahdosta, yhdyntä kestää tavallisesti 3-15min niin millä maailman järjellä miehellä olisi VASTUU tuottaa naisellekin orgasmi jos nainen ei sitä itse saa? Eihän siinä ole mitään järkeä, että miehelle sysätään vastuu? Eikai nainenkaan miehelle sitä orgasmia tuota, vaan yhdessä naivat, mies yleensä tekee "työt", ja sitten mies saa nautinnon loppunsa.

ei millään logiikalla mies ole vastuussa orgasmivaivaisesta naisesta. Toki voi lutkutella toosaa päälle, mutta velvoitetta ei kyllä muodostu mitenkään. Voihan nainen lyödä jalat kiinni ja alkaa orkkuvaivaiseksi toiselle miehelle, mutta eihän siinä asia miksikään muutu.
Hulluja ne on jotka velvoittavat toista tuossa asiassa.[/QUOTE]

Etkö sä sitten halua tuottaa miehelle orgasmia?

Onneksi mun mies haluaa huolehtia siitä, että saan, eikä se ole hänelle mitään pakkopullaa ja tympeää velvollisuutta.

Kukahan tämän aloituksen on kirjoittanut? Mies vai nainen? Nuori vai vanha? Perheellinen vai perheetön? Parisuhteessa elävä vai sinkku? Provoileva vai muuten...? :D

Mun mielestä normaali yhdyntä kestää vähintään 20-30min.
:laugh:

"ehkä teillä on niin" niinkuin itsekin tokaisit

Tämänkaltaiset vääristyneet käsitykset, uskomukset ja yleistykset ovat suurimpia syitä sille miksi seksi ei aina kahden ihmisen välillä vastaa odotuksia, tulee pettymyksiä ja epävarmuuden tunteita. Täysin tarpeettomasti.

Keskivertoyhdyntä ei kestä 20-30 minuuttia, hyvä jos kymmenesosan siitä. Toki vaihtelua on suuntaan ja toiseen paljonkin ja täydellisiä poikkeuksiakin on.

[QUOTE="vieras";28346608]Seksi on muutakin kuin muna pillussa jyystämistä.[/QUOTE]
Niin on. Mutta yhdyntä on juuri tuota "muna pillussu jyystämistä". Ja yhdynnän kestosta tässä oli nyt kyse.

[QUOTE="vieras";28345715]Jos tarkoitat kysymykselläsi kuinka moni mies harrastaisi seksiä saamatta orgasmia, niin uskoisin että aika moni panisi kyllä mielellään ja sitten vaikka hanskaisi loppuun jos ei muuten saisi. En usko, että miehet olisivat niin heikkoja että kävisi päälle ja naista syyttämään omasta orgasmin puutteestaan.

Tuntuu olevan monella naisella jumalatarrillinen näkemys omaan värkkiinsä. Mies rakastelee ja tekee työt, naisesta se näyttää olevan että nainen antaa miehelle orgasmin? Makaamalla alla tai pyllistämällä! No kyllä se mies ihan itse panee itsensä tyytyväiseksi ja siitäkö vielä te syytätte miehiänne, että eipä luuseri teitä tyydyttänyt? :D Oma vika se orgasmivaivaisuus on.[/QUOTE]

Ja taas palsta opetti uuden sanan! Sen orgasmivaivaisen lisäksi siis.

Itse olen törmännyt miehiin joilla oma saaminen on pääasia. Nussivat sen muutaman minuutin ja laukeamisen jälkeen koko homma on siinä.

Kauan oikeastaan inhosin seksiä kunnes törmäsin ihmiseen jolle se että minä laukean, on vilpittömästi se "pääasia". Jotenkin tunteetkin ihan erilaiset tällasta ihmistä kohtaan :)

Itsessäni ei kyllä fyysisesti ole mitään vikaa, saan hyviä orgasmeja. "Vika" on vaan monesti ollut miehissä jotka eivät kuuntele eivätkä opi sitä millä tavalla he voisivat tyydyttää minut, vaan ajattelevat vaan itseään.

johan on taas keskustelu =D

Minun mielestäni "vastuu" toistensa orgasmeista on molemmilla osapuolilla. Mä taidan olla onnekas, koska pitkissä suhteissani miehille on aina ollut tärkeää minun nautintoni. Ei se mitään rakettitiedettä ole :)

Ja en ole lahna. Mies saa runkkausta, suuseksiä, lempiasentomme on minä päällä. Useimmiten minä saan ensin, joten jos joskus käy toisin päin, mies hoitelee minut muuten loppuun. Jos taas mentäisiin ap:n kaavan mukaan, voisin saatuani hypätä miehen päältä pois ja valittaa tänne orgasmivammaisesta miehestäni =D Juu en, ratsastan siihen asti kunnes mieskin saa tai otan suihin :)

Minun miehelleni on ainakin minun nautinto myös tärkeää, molemmat pitää huolen toisestaan ja antaa nauttia täysin siemauksin. Itse voin auttaa tietyllä hetkellä itseäni mutta mies minulle sen orgasmin antaa ja pitää siitä huolen, itse on sanonut että se on hänellekin nautinto kun näkee kun saan. Yleensä minä saan ennen varsinaista yhdyntää, toinen tulee sitten naidessa. Mut mies ei yleensä edes halua aloittaa panemaan ennen kuin olen tullut esileikin aikana. Ja meillä kyllä sekstaillaan pidempään kuin 15 min.... Ja siihen kuuluu paljon muutakin kuin itse panemista...

Tämä hommahan on kaksisuuntaista, minä ainakin teen monia asioita tuottaakseni miehelle maksimaalista nautintoa ja "näen vaivaa" hänen eteensä, juurikin varmasti siksi mieskin jaksaa panostaa aina vain uusin keinoin minuun. Mielikuvitusta.
Ja se että nainen kaipaa ja odottaa miehen antavan hänelle orgasmin, ei todellakaan tarkoita että lahnana odotellaan toisen hoitelevan duunit.
Omalla kohdallani voin sanoa että nimenomaan rakkaus ja toisen tunteminen ja "lukeminen" on ne jutut joilla toinen on helppo tyydyttää, kun oppii kuuntelemaan toisen kehoa ja tietää mistä naruista vetää, homma on melko simppeliä. Yhdenillan jutuissa en ole koskaan edes orgasmia saanut ja nykyään vieraan ihmisen kanssa oleminen herättää vain negatiivisia mielikuvia. Tuttuus ja turvallisuus, estottomuus ja se että tietää olevansa rakastettu vikoineen päivineen, vapauttaa uskomattoman huipennuksen seksiin, oma kokemukseni on se. Oma mies joskus sanoi että random-panot jättivät vain paskan maun suuhun, rakkausseksi on eri asia.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Noin se Vaimo-rakas meneekin.

Usein vaan törmää naisten ajatuksen juoksuun jossa "nainen antaa miehelle orgasmin antamalla pillua". Mieskö siinä samassa ei anna munaa naiselle? Ja siitä on kiitoksena se, että ei ole huomioinut naista?

Kuinka montaa naista kiinnostaisi seksi aina jos se menisi kaavalla jossa miestä lämmitellään puoli tuntia sormin ja suihin otoin, sitten nainen ratsastaa päällä 15 min saaden orkkunsa ja tämän päälle tulee kireä katse, että otappa vielä vartti suihin kun en saanut tai et saa ikinä enää seksi minulta sekin itsekäs sika? :)

[QUOTE="Vieras";28345002]Fakta nyt kuitenkin on, että jos nainen ei saa orgasmia (yhdynnässä) tai esileikeissä jotka kestää 10-20 min, niin vika on omassa päässä/värkissä ja aika kaukaa haettua syyttää siitä muita??[/QUOTE]

Fakta on myös se, että yleensä nainen on päässyt tästä 'orgasmivaivastaan' miestä vaihtamalla.

Mitä voimme tästä päätellä? Oliskohan sillä ensimmäisellä miehellä peiliin katsomisen paikka.

Laitappas jotain faktaa tästä faktasta tai tuki suusi, femakko.

[QUOTE="Heidi";28347899]Fakta on myös se, että yleensä nainen on päässyt tästä 'orgasmivaivastaan' miestä vaihtamalla.

Mitä voimme tästä päätellä? Oliskohan sillä ensimmäisellä miehellä peiliin katsomisen paikka.[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28347911]Laitappas jotain faktaa tästä faktasta tai tuki suusi, femakko.[/QUOTE]

Sanoo katkera mies, joka on surkeat sänkytaidot, koska ei osaa tyydyttää naisia.

Yhteistyössä