Miksi ihminen tekee mitä tekee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aivoton ääliö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aivoton ääliö

Vieras
Puhun nyt itsestäni.
Mulla oli avioliitto,jonka aikana ihastuin/hullaannuin toiseen mieheen.Petin miestäni hänen kanssaan,tavallaan.En mennyt "niin pitkälle",mutta jotain säädin kuitenkin.
Otin avioeron.
Löysin uuden miehen,joka oli aivan ihana kaikinpuolin.Hellä ja niin rakastava,multa ei puuttunut mitään.Mutta kuinkasollakaan...sotkeuduin taas tohon salasuhteeseeni uudelleen.Enkä tajua miksi?!Mulla ei ollut enää edes tunteita sitä kohtaan!
Mä rakastin ihan hirveästi tätä uutta miestäni.Lopulta menetin hänetkin,mutta en pettämiseni takia vaan siihen tuli ihan muut odottamattomat syyt.
Ja mä kadun tätä salasuhdetta nyt niin paljon!Tän uuden miehen aikana menin sänkyyn asti,eli petin ihan kunnolla.
Nyt toi Jennai Vartiaisen biisi toinen mies saa mut melkein oksentaan!
Mikä mua oikein vaivasi,että sotkeuduin siihen tyyppiin uudestaan?!
Jos mä jotain elämässäni kadun,niin tätä salasuhdetta!
Voi kun tekemisensä saisi peruttua.
MIKSI MÄ OLIN NIIN TYHMÄ?!

Nii-in siinäpä hyvä kysymys, mutta oikeesti, et sä vastausta tuohon täältä löydä...
vastaus on sussa itessäs, eli alappa miettiin asioita ihan OIKEESTI.
Mitä sä hait sillä sivusuhteella?? Hyväksyntää? Arvostusta?

en tiiä miksi ton tein.Olen kohta 30 vuotias ja luulisi,että tähän ikään mennessä tajuaa tekojensa seuraukset,eikä anna sen hetkisen mielihalun viedä mukanaan.
Petin 2 miestä,joiden kanssa mulla oli kuitenkin hyvä suhde,eli ei puuttunut mitään.
Varsinkin tää viimeinen suhde oli aivan mahtava.Sillä mä en itseäni ymmärräkään.Mikä helvetti muhun meni?!!

Yhdessä dokkarissa kerrottiin, että ihmiset haistavat vastakkaisesta sukupuolesta sen jonka kanssa olisi paras lisääntyä. Eli kenen kanssa saa terveitä lapsia. Haistat mutta et siis haista. Miten tän nyt selittäis.

Ei se ikä tee välttämättä ihmistä viisaaksi, se tekee, että uskaltaa rohkeesti miettiä ja kattoo itsensä sisälle. Kaikki asiat, mitä sieltä löytyy, ei valitettavasti ole ihan mieluisia...
Haitko jännitystä? Pelkäätkö sitoutumista? Onko sua satutettu joskus? Jne...
Se ainoa keino kuitenkin on ihan itse pähkäillä noita juttuja läpikotaisin, ei vaan jankata samaa "en tiedä miks" lausetta. Se ei tule viemään sua mihinkää, ei ainakaan eteenpäin.
Tsemppiä sulle, jos oikeesti haluat selvittää asian ittes kans, varmasti onnistut!

haluan tietää miksi mä tein niin.Totta kai alkuun ihastuin ssalasuhteeseeni ihan täysillä ja se oli menoa sitten.Mutta ku suhde "loppui",niin en tajua miksi aloitin sen uudestaan.Ja aloitin ihan itse tällä kertaa.
Kyllä mua on satutettu ja pahasti elämässäni.Alkuun ehkä hainkin jännitystä tästä miehestä,mutta mitä helv..hain sitten ku mulla oli uusi mies?Sitä mä en voi ymmärtää.
Mä varmasti kuolisin,jos tää nyt jo entinen mies saisi tietää,että petin hänetkin.Mä kuolisin häpeästä,oikeasti.Miestäni oli kohdeltu niin huonosti aikaisemmin naisten puolelta ja mä olin hunajaa sen haavoille.Mä kohtelin häntä niin rakastavasti ja aidosti rakastin häntä sydämeni pohjasta.Rakastin ja kunnioitin.Sit mä meen ja tein saman tempun mitä muutkin.Ei voi ymmärtää ei.

Yhteistyössä