V
"vieras"
Vieras
Olen jokseenkin samaa mieltä. Onhan se kuitenkin tosi, että joillekin - ellei kaikille - tulee sellaista "nettilisää", että uskaltaa sanoa vähän suoremmin, ilman että taustalla olisi erityinen ilkeily. Samalla tavalla monet tottuvat keskustelukulttuuriin ja provoiluun täällä, niin reaktiotkin voivat sitten olla tylympiä, vaikka aina niille ei olisikaan tarvetta. Eli siis hienoista vaihtelua esiintyy ihan vain käytettävän kanavan takia.
Itse olen todellisessa elämässä (ainakin omasta mielestäni) hyvin samanlainen kuin täälläkin, tai muilla keskustelupalstoilla. Keskustelen oikeassa elämässä monesti myös hävettävistä ja vaikeista asioista, mutta en tietystikään yhtä usein ja vapaasti missä tahansa seurassa. En koe ilkeilyä mukavaksi ajanvietteeksi missään, en edes nettipeleissä, joissa yleensä itse saa sitten kärsiä kun koittaa olla mukava, ja toiset ilkeilee tai hyväksikäyttää.
Joskus annan kuitenkin "potut pottuina", ja sitä teen ehdottomasti enemmän netissä. Oikeassa elämässä tyydyn usein vaan pyörittelemään silmiäni, kun ei useinkaan ole minkäänlaista mahdollisuutta saada kosketusta siihen oikean elämän typerykseen tai ilkeilijään. Saatan myös oikeasti hämmästyä jonkun käytöksestä ja mennä hieman lukkoon. Tällä palstalla voi kuitenkin vastata siinä toivossa, että joku toinen lukija saattaisi ajatella tilannetta omalle kohdalleen tai edes huomaisivat, etteivät kaikki ihmiset ole vittumaisia toisilleen aina ja ikuisesti.
Sull on mun luonto. Mä sanon asiat suoraan, en ilkeillen vaan suoraan/rehellisesti. Tätä moni ei kestä vaan se on "vittuilua" jne. Mä inhoon sarkasmiin tms. mukapeiteltyyn sanomiseen. Miksi ei sanoa suoraan??? Nätisti mutta suoraan.
Mä olen aidosti hämmästynyt täällä eräästä palstalaisesta jonka kanssa on kirjoteltu, on niiiiiin ymmärtäväinen privaatisti mutta saattaa laukoa täällä samasta asiasta tosi ilkeestä (ja ymmärrän se olevan kyllä jokseenkin itseeni silloin kohdistuvaa eli ollaan just keskusteltu jostain ja sitten laukoo palstalla tosi törkeellä tavalla samasta asiasta jossain keskustelussa!!!).
Sitenpä saatan antaa myös "potut pottina" palstan kautta tietenkin