miksi ihmiset ovat idiootteja kaupassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hapero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hapero

Vieras
kaupassa on paljon väkeä, siellä on ahdasta, kaikki se on vielä ok..

mutta....

siellä ymmärrettävästi näkee tuttuja joille haluaa siinä samalla rupatella ja toivotella hyviä jouluja. Mutta miksi pitää aina parkkeerata keskellä kapeaa käytävää tai hyllyjen eteen niin, että kukaan muu ei varmasti pääse katsomaan siihen. Eikä ihmiset osaa edes väistää monestikaan!

eilenkin halusimme katsoa kinkkuja. Pakastealtaan edessä seisoi lauma naisia. Siinä ne vuoronperään etsiskeli yhden lapsen naurunappuloita :o olihan se lapsi söpö joo, mutta mun mielestä olis kohteliasta edes siirtyä sen verran että muutkin näkis niitä kinkkuja!

sitten kun sanoo että anteeksi voisitko vähän väistää, saa vastaukseksi vihaisen katseen :o

että hyvää joulua vaan kaikille :)

tönäistään tai saa avarin poskelle, mulle kävi eilen näin eli kolme kertaa kauniisti pyysin erästä mammaa siirtymään, ei kun seisoi ku toteemi, neljännellä kerralla olin jo tylympi, jo tuli eloa tanttaan ja käsi heilahti :o

Alkuperäinen kirjoittaja tapaukessa:
tönäistään tai saa avarin poskelle, mulle kävi eilen näin eli kolme kertaa kauniisti pyysin erästä mammaa siirtymään, ei kun seisoi ku toteemi, neljännellä kerralla olin jo tylympi, jo tuli eloa tanttaan ja käsi heilahti :o

no huh huh :o

:o
Mikä meihin ihmisiin menee joulun alla?

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:

:o
Mikä meihin ihmisiin menee joulun alla?

ei käyny mitenkään, mut se nainen oli kun ei mitään olis tapahtunut, tyynesti vaan jatkoi omia ostoksiaan

Toinen mikä etenkin näin ruuhka aikaan jurppi on se, kun ihmiset haluaa parkkihallista hissiin, ja näin joulun alla, kun on muitakin liikkeellä, jäädään seisomaan siihen ihan hissin oven eteen. Sit kun se täysi hissi tulee ja ovet aukee, seisotaan siinä vaan hölmön näköisenä, eikä tajuta väistää, että saataisiin hissi ensin tyhjäksi, vaan koitetaan ängetä sinne täyteen hissiin, mistä olisi kaikki tulossa ulos. Uuugh, kun karvat nousee pystyyn!

Tuossa äsken kaupassa käydessäni yksi mummukka pyllähti kaatua lattialle istulleen eikä tietenkään päässyt itse ylös. Eipä siihen kukaan tullut auttamaan, siinä vaan kärryjen kans nokka pystyssa ohi kulkivat. Kampesin sitten sen mummun siitä ylös ja kyllä kovasti kiitteli minua vesissäsilmin (onneksi ei sen kummemmin satuttanut itseään). Auttelin vielä kassan ohikin, pakkasin ostokset ja vein ulko-ovelle saakka odottamaan taksia (poika jäin omien kärryjen kanssa oottamaan kaupan puolelle siksi aikaa). Tuli itsellekkin kyllä hyvä mieli auttamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Miksi kärryillä pitää kulkea niin kovaa vauhtia, että minä meinasin pyörätuolilla jäädä monesti alle. Mihin kaikilla oli hoppu. :saint:

olekko sie varvasleikkauksen takia pyörätuolissa :D

En mie jaksa sauvoilla isossa kaupassa konkata edestakaisin.
Mun leikkaus oli aika iso, ei mikään pikkujuttu. Leikatulla jalalla kun ei saa astua, vain kantapäällä.

Litsaisitko takaisin?

Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Tuossa äsken kaupassa käydessäni yksi mummukka pyllähti kaatua lattialle istulleen eikä tietenkään päässyt itse ylös. Eipä siihen kukaan tullut auttamaan, siinä vaan kärryjen kans nokka pystyssa ohi kulkivat. Kampesin sitten sen mummun siitä ylös ja kyllä kovasti kiitteli minua vesissäsilmin (onneksi ei sen kummemmin satuttanut itseään). Auttelin vielä kassan ohikin, pakkasin ostokset ja vein ulko-ovelle saakka odottamaan taksia (poika jäin omien kärryjen kanssa oottamaan kaupan puolelle siksi aikaa). Tuli itsellekkin kyllä hyvä mieli auttamisesta.

teit tosi hienosti :)

meinasin pillahtaa itkuun kun luin tätä :D pahaa tekee katsoa kun ihmiset tönii näitä ikäihmisiäkin ja heille se kaatuminen ei aina oo niin pikkujuttu..