Alkuperäinen kirjoittaja asiakaspalvelija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Valitettavasti asialliseen palautteeseen ei useinkaan saa kassahenkilökunnalta asiallista vastausta. :/ Olkien kohautusta tai mutinaa siitä ettei kassa ole ko. asiasta vastuussa...
Itse joudun päivittäin työssäni tuollaisiin tilanteisiin. Olen siis pääsääntöisesti iltavuorossa kassalla. Asiakas tulee sanomaan, että mandariinit ovat huonoja. Siinä vaiheessa en oikein voi muuta kuin pahoitella. Mitä siinä tilanteessa pitäisi tehdä? Jättää jonollinen ihmisiä palvelematta ja hakea huonoksi menneet mandariinit pois ja lähteä metsästämään naapurikaupasta parempia? Tai asiakas sanoo, että joku tietty tuote on aina loppu ja kysyy koska tätä tuotetta tulee lisää ja miten paljon sitä tilataan. Mitäs minä voin edelleenkään, muuta kuin pahoitella ja luvata kertoa asian eteenpäin? En ole tehnyt kyseisen tuotteen tilauksia, enkä tiedä koska niitä on tullut viimeksi ja koska niitä tulee lisää ja miten paljon, enkä edelleenkään voi jättää sitä jonollista asiakkaita odottamaan.
Itse teen töitä niin osastolla, kuin kassallakin.
Nämä pomoihmiset tilaavat tuotteita, "tavalliset" työntekijät eivät voi asialle mitään. Olemme tavallaan "kilpi", joka ottaa vastaan valitukset, kun "ylemmät" istuvat mukavasti toimistoissaan.... jos täytyy huutaa, huutakaa kaupanjohtajille, tai myyntipäällikölle.
ja jonoa ei vain voi pysäyttää... se tietäisi jonollista kiukkuisia ihmisiä
Mä haluaisin sen myyjän suusta kuulla, että hän vie asian eteenpäin. Ja sitten veisi kanssa.
Mutta sen sijaan näen, että ne myyjät manaavat keskustelupalstoilla, ett v***u mitä asiakkaita, niiku mä sille asialle mitään voisin...
no just voit, kerro pomollesi! Enempää ei tarvii.
Jos asialle ei tapahdu mitään, sano asiakkaalle, että pomolle on sanottu, mutta mitään ei tunnu tapahtuvan...
Asiakas sitten joko ottaa yhteyttä siihen päällikköön TAI äänestää lompakollaan.