Miksi ihmisillä on ennakkoluuloja Pottereista? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.

jos tytsikin käyttäisi kaiken sen ajan, jonka hän käyttää pottereista jauhamiseen, jonkin muun, esimerkiksi tietokirjallisuuden lukemiseen, niin olisipa maailma parempi.. :whistle:

Mä olen lukenut jotain fantasiakirjoja jotka veivät mukaansa ihan kympillä. Pottereita en ole lukenut, elokuvat olen katsonut, en tosin tätä uusinta, en kauheesti innostunut. Olivat toki ihan hyviä, mut ehkä joskus nuorempana olisin tykännyt enemmän. Ehkä vähän vakavammat aiheet kiinnostavat enemmän kuin nämä fantasiajutut.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Siis onhan ne nyt aika selkeästi "lapsellisia" siitä on turha väitellä :D

Onpa tosi lapsellisia, kun aikuisetkin niitä kirjoja pelkää eikä ymmärrä kaikkia asioita :whistle: Lapsellisten leffojen ikärajaksi ei harkita k15...

suosittelisin jopa jo väitöskirjan aiheeksi tätä sinulle jos joskus tarvitset...
Siis ne todellakin on lapsellisia ja satumaisia mielestäni...en tarkoita kuitenkaan et tarvis 5vuotiaat istuttaa sitä katsomaa... :headwall:

Onpa tosi lapsellisia, kun aikuisetkin niitä kirjoja pelkää eikä ymmärrä kaikkia asioita :whistle: Lapsellisten leffojen ikärajaksi ei harkita k15...

jos ei kaikkee niistä ymmärrä ja pelkää lukemaansa , .
vois olla parempi alkaa tarkastuttaan lääkitystään :laugh: :p

suosittelisin jopa jo väitöskirjan aiheeksi tätä sinulle jos joskus tarvitset...
Siis ne todellakin on lapsellisia ja satumaisia mielestäni...en tarkoita kuitenkaan et tarvis 5vuotiaat istuttaa sitä katsomaa... :headwall:

Ehkä meillä on sitten eri käsitys lapsellisesta :whistle: mun mielestä on lapsellista haukkua lapsellisiksi kirjoja, joita ei ole lukenut =)

Mä tykkään Pottereista, mutta kyllä muustakin fantasiasta vaikkakin valikoiden. Mutta silti tyrkyttäminen ahistaa...
Itse olen yrittänyt lukea "kalssikkoja" koska kaikki niitä suosittelee. Ei vaan uppoa. Ei edes Sinuhe vaikka muinais-Egypti muuten kiinnostaakin. Myöskään tositarinat ei muhun uppoa, koska ne on järjestään järkyttäviä/masentavia tms. ja mä luen kirjoja päästäkseni arjesta eroon ja tullakseni paremmalle tuulelle.
En mäkään välttämättä samaistu ihmiseen jokakuuntelee iskelmää eikä hevimeteliä, mutta en silti omaa musaani ala tyrkyttämään. Jos aiheesta tahtoo vauhkota ja hehkuttaa, voi minusta etsiä samanmielistä seuraa. Kuten tässä tapauksessa vaikka vuotis.netistä... :whistle:

Taitaa tytsi kerjätä taas verta nenästään ( lue; bannia )... ;) Lapsellista on myös olla ottamatta opikseen... :whistle: Ja vielä lapsellisempaa on inttää omia mielipiteitään ainoina oikeina ja väittää sitä väittelyksi. Eikö teille nykylapsille siellä koulussa todellakaan opeteta enää KESKUSTELUTAITOJA JA SUVAITSEVAISUUTTA, vaan pelkkää kilpailua, kuka väittelee ( lue: inttää ) itsensä voittoon?

Ehkä meillä on sitten eri käsitys lapsellisesta :whistle: mun mielestä on lapsellista haukkua lapsellisiksi kirjoja, joita ei ole lukenut =)

Voi hyvä luoja tytsi kun täällä on moni sanonut lukeneensa niitä kirjoja, mutta silti ei kolahtanut. Musta ne on lasten ja varhaisnuorten kirjoja ei voi mitään. Lapsellista tai ei, ne henkilöt siinä kirjassa ovat satuolentoja.

Sinäkö sen tiedät olenko lukenut vai en... ;) ....ja miks en voisi olla niin lapsenmielinen että lukisin lapsenmielisiä kirjoja ja jopa myöntäisin sen.Tiedän monia monia aikuisia jotka mieltävät kirjat saduiksi ja lapsenmielisiksi mutta silti pitävät niistä.
Ehkä ne sinulle sitten ovat pelottavia ja karmeita...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä