Miksi ihmisten pitää aina arvostella muiden valintoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
Esimerkiksi minua ja miestäni arvostellaan siitä koko ajan kun emme halua omia lapsia. Itse olen töissä päiväkodissa ja hoidan vapaa-ajallakin mielelläni tuttujen lapsia, mutta omia en vain halua. Ja sama miehen kanssa, tykkää lapsista mutta ei omia kiitos. Ja tätä ihmiset eivät voi ymmärtää. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että kaikki eivät halua omaa perhettä? Saan jatkuvasti selitellä että miksi mutta silti ei ymmärretä.

kahden lapsen äitinä koen omat lapset aivan valtavana rikkautena.. ehkäpä muutkin vanhemmat ajattelevat samoin ja kokevat teidän jäävän jostain paitsi. En tarkoita että itse ajattelisin näin, mutta olen pohtinut tuota samaa mieheni kanssa ihan tässä lähipäivinä, ja tultiin yhdessä tuohon tulokseen. Sinun pitäisi siis alkaa hehkuttaa oman elämäsi rikkauksia lapsellisille ja kysellä että miksi he ovat valinneet elämänsä rikkaudeksi lapset.

Lopeta selittely. Itse olen tehnyt niin, sillä ei sitä kukaan kuitenkaan ymmärtäisi.

Itselläni ei ole lapsia, eikä myökään miesystävällä. Olemme seurustelleet reilusiti yli 5 vuotta ja ikääkin alkaa olla hiukan alle ja yli 40. Joten edellisissä suhteissa olisi ollut mahdollisuus hankkia, mutta kun ei halunut niin ei halunut.

Yhteistyössä