Miksi itsekkäät äidit eivät halua olla lastensa kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iloinen äiti ja lapsi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen äiti ja lapsi.:
Jopa 9 kk lapsia pitää viedä hoitoon, kun ei haluta olla lasten kanssa kotona. Miksi on edes pitänyt muksu sitten hommata?
No itse haluan olla lapseni kanssa päivittäin ja lapseni on onnellinen lapsi.:)

Eikö isät ole sitten itsekkäitä :D

Millä vuosisadalla elämme...

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
:D No tästä nyt haiskahtaa kilometrien päähän että koitetaan vaan saada riitaa aikaiseksi provosoimalla.

No olen sitä mieltä että lapset kuuluu kotihoitoon. Ja itsekkäät eidit täällä hymistelevät ja luulevat provoiluksi, kun eivät kestä totuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
:D No tästä nyt haiskahtaa kilometrien päähän että koitetaan vaan saada riitaa aikaiseksi provosoimalla.

No olen sitä mieltä että lapset kuuluu kotihoitoon. Ja itsekkäät eidit täällä hymistelevät ja luulevat provoiluksi, kun eivät kestä totuutta.

:laugh: :laugh:

Taidat olla sellainen äiti joka ei lapsistaan välitä?? Vai mikä naurattaa??

johan pomppas, ei voi olla totta että ihmiset jaksaakin aina tästä samasta aiheesta marista, eikö sitä jokainen saa tehdä niinkun itetykkäää. Jos sä haluu olla himassa ole ihmeessä mutta jos toiset tahtoo ja on pakko olla töissä anna olla...terveisin vaan toinen kotiäiti täältä jostain...Ja lasten onnellisuudesta, lapset ovat erillaisia toiset rakastaa olla päiväkodissa missä on toimintaa toiset on kotona viihtyviä ihan niinkun me aikuisetkin toiset tykkää olla kotona toiset töissä...

Taidat olla sellainen äiti joka ei lapsistaan välitä?? Vai mikä naurattaa??

Naurattaa vaan tapasi koittaa saada riitaa aikaiseksi :D

Yhteistyössä