Jos sä koet, ettet ole satuttanut itseäsi, niin se on oikeasti kiva juttu. Toivottavasti ei kukaan ei pääse satuttamaankaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23576346:Mieluummin yhden illan juttuja kuin roikkumista suhteessa, jossa toinen osapuoli odottaa enemmän kuin mitä toinen on valmis antamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23576346:Mieluummin yhden illan juttuja kuin roikkumista suhteessa, jossa toinen osapuoli odottaa enemmän kuin mitä toinen on valmis antamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23576284:Niin siis jos ajatellaan, että seksi on vaan seksiä, eikä kosketa lainkaan ihmisen tunteita, niin mitenkäs se silloin satuttaisi. Mutta ei se taida olla niin. Taitaa olla niin, että ihminen ei välttämättä ole kosketuksissa tunteisiinsa, mutta silti tunteet ei kytkeydy pois päältä silleen vaan.
Jos lähtee niihin yhdenyönjuttuihin, on esimerkiksi se riski, että se toinen sanoo jotain, mikä satuttaa. Tai toimii seksissä itsekkäästi, vain omaksi hyväkseen.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23576367:Jos sä koet, ettet ole satuttanut itseäsi, niin se on oikeasti kiva juttu. Toivottavasti ei kukaan ei pääse satuttamaankaan.![]()
Peesi!
Mutta kun ei, kaikkien pitääs vain ihannooda pelkästään sitä parisuhdetta vaikka se olis minkälaanen tahansa. Nauttiminen on sinkulta täysin kiellettyä.
Huhhuh. Millaisia äitejä täällä on, ei pidä sitten ihmetellä jos lapset ei opi arvostamaan itseään erityisenä ja arvokkaana. On nimittäin olemassa vaihtoehtona, että kasvattaa lapsestaan niin vahvan että hän ei jää roikkumaan huonoon suhteeseen, mutta ei myöskään jaa itseään kaikille.
Huhhuh. Millaisia äitejä täällä on, ei pidä sitten ihmetellä jos lapset ei opi arvostamaan itseään erityisenä ja arvokkaana. On nimittäin olemassa vaihtoehtona, että kasvattaa lapsestaan niin vahvan että hän ei jää roikkumaan huonoon suhteeseen, mutta ei myöskään jaa itseään kaikille.
Mun lapseni kyllä arvostavat itseään ja tyttärenikin kävi viime viikolla puolisonsa kanssa maistraatissa, joten eivät elele enää avoliitossakaan.Huhhuh. Millaisia äitejä täällä on, ei pidä sitten ihmetellä jos lapset ei opi arvostamaan itseään erityisenä ja arvokkaana. On nimittäin olemassa vaihtoehtona, että kasvattaa lapsestaan niin vahvan että hän ei jää roikkumaan huonoon suhteeseen, mutta ei myöskään jaa itseään kaikille.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin mulla;23576406:Ei tietenkään nauttiminen ole sinkulta kiellettyä. Mutta riski joutua hyväksikäytetyksi on todella suuri. Miehellä on aina fyysinen ylivoima naiseen nähden.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23576438:Ei ole! En ole nuori, eikä mulla ole lukuisia eri suhdekokemuksia, mutta mulla on kokemus parisuhteesta, jossa olen nyt ollut melkein puolet elämästäni. Sen pohjalta tiedän, ettei seksin tarvitse olla itsekästä, niinkuin sinä väität. Minua ei myöskään alisteta suhteessa, vaikka sanot, että niin käy, kun ollaan yhdessä nuoresta asti.
Nää asiat ei todellakaan ole mulle pahitteeksi, vaan olen kokenut, että mulla on todella ollut onnea elämässä.
Mä en paheksu sitä, että ihmiset harrastaa seksiä milloin kenenkin kanssa, mutta onhan siinä aikalailla riskejä, asettua sillätavalla haavoittuvaksi joskus sellaisillekin, joita ei kunnolla tunne. Pitäisi voida luottaa siihen, ettei toinen satuta sanoillaan ja teoillaan.
Omantunnon kysymys vaikka aloittajalle ja muillekin yhden illan perhosille: Haluaisitteko että oma tytär (tai poika) alkaa käyttäytyä tuolla kyseenalaisella tavalla. Eli suositteletko rakkaalle lapsellesi elämäntapaasi täydestä sydämestä. Ihan tuosta noin vaan.