Miksi jotkut ajattelevat, että ihmiset vain rikkoo ittensä henkisesti kun harrastavat yhden illan juttuja?

Miehellä on fyysinen ylivoima. Pelko pahoinpidellyksi tulemisesta saa naisen alistumaan sellaiseen, mihin ei tasa-arvoisessa suhteessa suostuisi. On vaikea sanoa toisen asunnolla ei jollekin asialle, mitä toinen haluaa ja itse ei, jos pelkää.

On jäänyt todella pahoja haavoja. Sitä tekee virheitä, ajattelee mitäs tuosta. Mutta kyllä ne ovat vaivanneet vuosikausia. Olin kyllä jo alunperinkin rikki sisältä, mutta yhdenillan suhteet vain lisäsivät tuskaa. Ei koskaan enää minulle.

Surullista kyllä, kuinka taaskaan ihmiset eivät ymmärrä toisiaan, koska ovat perustavanlaatuisesti erilaisia. Joo, kyllä mulla on raadollinen käsitys parisuhteista. Mutta väitän, että se on ehdottoman rehellinen. Väitän, että on enemmän elämänkokemusta, ja myös kokemusta parisuhteista ja yhden yön suhteista, kuin suurimmalla osalla teistä. Mutta kyllä karmeaa lyömistä taas normi-ihmisten parista:D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23576346:
Mieluummin yhden illan juttuja kuin roikkumista suhteessa, jossa toinen osapuoli odottaa enemmän kuin mitä toinen on valmis antamaan.

Peesi!

Mutta kun ei, kaikkien pitääs vain ihannooda pelkästään sitä parisuhdetta vaikka se olis minkälaanen tahansa. Nauttiminen on sinkulta täysin kiellettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23576346:
Mieluummin yhden illan juttuja kuin roikkumista suhteessa, jossa toinen osapuoli odottaa enemmän kuin mitä toinen on valmis antamaan.

Huhhuh. Millaisia äitejä täällä on, ei pidä sitten ihmetellä jos lapset ei opi arvostamaan itseään erityisenä ja arvokkaana. On nimittäin olemassa vaihtoehtona, että kasvattaa lapsestaan niin vahvan että hän ei jää roikkumaan huonoon suhteeseen, mutta ei myöskään jaa itseään kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23576284:
Niin siis jos ajatellaan, että seksi on vaan seksiä, eikä kosketa lainkaan ihmisen tunteita, niin mitenkäs se silloin satuttaisi. Mutta ei se taida olla niin. Taitaa olla niin, että ihminen ei välttämättä ole kosketuksissa tunteisiinsa, mutta silti tunteet ei kytkeydy pois päältä silleen vaan.

Jos lähtee niihin yhdenyönjuttuihin, on esimerkiksi se riski, että se toinen sanoo jotain, mikä satuttaa. Tai toimii seksissä itsekkäästi, vain omaksi hyväkseen.

Et liene ihan oikeassa tuossa lauseessasi, etta tunteet eivat kytkeydy pois paalta seksissa.
Tarkistapa ,mita tapahtuu naiselle seksiaktin huipentumassa.
Anteeksi ,kun en tieda oikeita termeja asioille, mutta uskon ,etta ymmarrat mita yritan sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23576367:
Jos sä koet, ettet ole satuttanut itseäsi, niin se on oikeasti kiva juttu. Toivottavasti ei kukaan ei pääse satuttamaankaan.:)

Enemmän on sattunut parisuhteissa tai tapauksissa joissa on tapailtu. Ei ole yhden illan jutuissa sattunut ja miksi olisi kun eihän niistä haeta mitään muuta kuin sitä yhden illan seuraa.

Huhhuh. Millaisia äitejä täällä on, ei pidä sitten ihmetellä jos lapset ei opi arvostamaan itseään erityisenä ja arvokkaana. On nimittäin olemassa vaihtoehtona, että kasvattaa lapsestaan niin vahvan että hän ei jää roikkumaan huonoon suhteeseen, mutta ei myöskään jaa itseään kaikille.

Avarakatseisia, ennakkoluulottomia, rohkeita, IHANIA äitejä! Vain alistettu nainen puhuu vapaan naisen oikeudesta ruumiilliseen nautintoon "itsensä jakamisena"!

Miksi taas on vain kaksi ääripäätä: yksi mies tai jakaa kaikille. Aivan kuin ei voisi olla seksisuhdetta yhden miehen kanssa.

no, tämän palstan mukaan sellainen ihminen joka ei jaa itseään kaikille, jää paitsi upeista kokemuksista eikä koskaan tule ymmärtämään mitä on hyvä seksi. lisäksi sellaiset ihmiset ovat huonoja sängyssä jonka vuoksi puoliso juoksee vieraissa hakemassa kunnon seksiä näiltä "kokeneilta" asiantuntijoilta. ja mitähän muuta vielä on tullut kuultua... ainiin, parisuhde on pelkkää alistamista joissa roikutaan tavan vuoksi :|

[QUOTE="sensei";23576408]Avarakatseisia, ennakkoluulottomia, rohkeita, IHANIA äitejä! Vain alistettu nainen puhuu vapaan naisen oikeudesta ruumiilliseen nautintoon "itsensä jakamisena"![/QUOTE]

Haha, parempi olla kommentoimatta enää hörhöjen juttuja. Öitä

Mun lapseni kyllä arvostavat itseään ja tyttärenikin kävi viime viikolla puolisonsa kanssa maistraatissa, joten eivät elele enää avoliitossakaan.

[QUOTE="sensei";23576408]Avarakatseisia, ennakkoluulottomia, rohkeita, IHANIA äitejä! Vain alistettu nainen puhuu vapaan naisen oikeudesta ruumiilliseen nautintoon "itsensä jakamisena"![/QUOTE]

Tälle NIIIIN peesi!!

Alkuperäinen kirjoittaja Näin mulla;23576406:
Ei tietenkään nauttiminen ole sinkulta kiellettyä. Mutta riski joutua hyväksikäytetyksi on todella suuri. Miehellä on aina fyysinen ylivoima naiseen nähden.

No eipä ole koskaan käynyt huonosti.

[QUOTE="sensei";23576388]Vielä pahempi sulle!;([/QUOTE]

Ei ole! En ole nuori, eikä mulla ole lukuisia eri suhdekokemuksia, mutta mulla on kokemus parisuhteesta, jossa olen nyt ollut melkein puolet elämästäni. Sen pohjalta tiedän, ettei seksin tarvitse olla itsekästä, niinkuin sinä väität. Minua ei myöskään alisteta suhteessa, vaikka sanot, että niin käy, kun ollaan yhdessä nuoresta asti.

Nää asiat ei todellakaan ole mulle pahitteeksi, vaan olen kokenut, että mulla on todella ollut onnea elämässä.

Mä en paheksu sitä, että ihmiset harrastaa seksiä milloin kenenkin kanssa, mutta onhan siinä aikalailla riskejä, asettua sillätavalla haavoittuvaksi joskus sellaisillekin, joita ei kunnolla tunne. Pitäisi voida luottaa siihen, ettei toinen satuta sanoillaan ja teoillaan.

[QUOTE="vieras";23576418]no, tämän palstan mukaan sellainen ihminen joka ei jaa itseään kaikille, jää paitsi upeista kokemuksista eikä koskaan tule ymmärtämään mitä on hyvä seksi. lisäksi sellaiset ihmiset ovat huonoja sängyssä jonka vuoksi puoliso juoksee vieraissa hakemassa kunnon seksiä näiltä "kokeneilta" asiantuntijoilta. ja mitähän muuta vielä on tullut kuultua... ainiin, parisuhde on pelkkää alistamista joissa roikutaan tavan vuoksi :|[/QUOTE]

Missä tällaista on sanottu? Taidat lukea valikoiden.. Itse asiassa täällä on yritetty vain vakuuttaa, että kaikki yhden yön juttuja (mitä niillä ikinä oikeasti tarkoitetaankaan) harrastaneet/harrastavat eivät ole surkeita rikkinäisiä panopuita. Luepas nyt ketju uusiksi, ketä täällä haukutaan (ja miksi?)!

Hei! Olen harrastanut yhden yön juttua, parteri saattoi kyllä olla sama parikin kertaa, mutta ei tunteita mukana. Pelkkä seksi on terapeuttista, varsinkin jos ei halua suhdetta. Minä en halua miehiltä kuin seksiä ja mielummin oikein hyvää seksiä. Minä ihmisenä kuitenkin kaipaan seksiä vaikken miestä sitten muuten kaipaakkaan. Eikai moinen mielihyvä ole minulta kielletty vain siksi että haluan elää yksin, ilman miestä?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23576438:
Ei ole! En ole nuori, eikä mulla ole lukuisia eri suhdekokemuksia, mutta mulla on kokemus parisuhteesta, jossa olen nyt ollut melkein puolet elämästäni. Sen pohjalta tiedän, ettei seksin tarvitse olla itsekästä, niinkuin sinä väität. Minua ei myöskään alisteta suhteessa, vaikka sanot, että niin käy, kun ollaan yhdessä nuoresta asti.

Nää asiat ei todellakaan ole mulle pahitteeksi, vaan olen kokenut, että mulla on todella ollut onnea elämässä.

Mä en paheksu sitä, että ihmiset harrastaa seksiä milloin kenenkin kanssa, mutta onhan siinä aikalailla riskejä, asettua sillätavalla haavoittuvaksi joskus sellaisillekin, joita ei kunnolla tunne. Pitäisi voida luottaa siihen, ettei toinen satuta sanoillaan ja teoillaan.

Niinpä:D Tämän loistavan elämänkokemuksen ansiosta tiedät tarkalleen, että sinun elämäntyylisi sopisi jokaiselle. Ei kuule sovi! Ja täytyy sanoa, että olet juuri niitä ylemmyydentuntoisia teini-iässä pariutuneita - siis niitä, jotka eivät uskalla ja osaa olla ilman miestä - jotka ovat pahimpia arvostelemaan muita. Ja parhaita asettamaan itsensä siihen rooliin, johon kuvittelevat kaikkien haluavan. En tunne sinua henk koht, mutta sinun kaltaisiasi liiankin monta. Suurin osa heistä on sittenkin yli 40-vuotiaina jäänyt yksin. Siis hetkeksi, ennenkuin uusi mies löytyy (ja sehän parisuhteelliselle löytyy). Mutta se siitä kaiken kattavasta rakkaudesta

[QUOTE="sensei";23576469]Niinpä:D Tämän loistavan elämänkokemuksen ansiosta tiedät tarkalleen, että sinun elämäntyylisi sopisi jokaiselle. Ei kuule sovi! Ja täytyy sanoa, että olet juuri niitä ylemmyydentuntoisia teini-iässä pariutuneita - siis niitä, jotka eivät uskalla ja osaa olla ilman miestä - jotka ovat pahimpia arvostelemaan muita. Ja parhaita asettamaan itsensä siihen rooliin, johon kuvittelevat kaikkien haluavan. En tunne sinua henk koht, mutta sinun kaltaisiasi liiankin monta. Suurin osa heistä on sittenkin yli 40-vuotiaina jäänyt yksin. Siis hetkeksi, ennenkuin uusi mies löytyy (ja sehän parisuhteelliselle löytyy). Mutta se siitä kaiken kattavasta rakkaudesta[/QUOTE]

Ensinnäkään mä en ole sanonut tietäväni mikä kellekin sopii ja mitä muiden pitäis tehdä, enkä ole arvostellut ketään! Jos joku on ylemmyydentuntoinen tässä, se olet sinä ihan yksin!

Omantunnon kysymys vaikka aloittajalle ja muillekin yhden illan perhosille: Haluaisitteko että oma tytär (tai poika) alkaa käyttäytyä tuolla kyseenalaisella tavalla. Eli suositteletko rakkaalle lapsellesi elämäntapaasi täydestä sydämestä. Ihan tuosta noin vaan.

Olisin tyytyväinen jos oma lapseni on niin sinut seksuaalisuutensa kanssa, että hän voi ilman häpeää hakea tyydytystä vaikka sitten yhdenillansuhteesta jos tuntee tarvitsevansa miestä seksiseuraksi. Itsekin olen jokusen yhdenillansuhteen kokenut, osa on ollut erittäin tyydyttäviä ja osa vähemmän. Mutta kaikki olen ottanut kokemuksen kannalta :) En ole mennyt rikki.

Peesi Jellonaiselle! Ja pölylle: kyllä, kuulostat ylemmyydentuntoiselta. Katsopa vaan, miten mitätöit kommenttini sanomalla " kuulostat vain satutetulta". Samoin voin sanoa että sinä vaikutat helvetin ylemmyydentuntoiselta (mitä typerä kuvasikin osoittaa)!

[QUOTE="sensei";23576519]Peesi Jellonaiselle! Ja pölylle: kyllä, kuulostat ylemmyydentuntoiselta. Katsopa vaan, miten mitätöit kommenttini sanomalla " kuulostat vain satutetulta". Samoin voin sanoa että sinä vaikutat helvetin ylemmyydentuntoiselta (mitä typerä kuvasikin osoittaa)![/QUOTE]

Kivaa, kun jaksetaan olla asiallisia. Minun mielestäni ihminen, joka sanoo seksin olevan aina itsekästä, kuulostaa satutetulta, anteeksi vain.

Ja minusta ihminen, joka kuvittelee olevansa täysiverinen psykologi vain koska on ollut teini-iässä parisuhteessa, on helvetin tyhmä. Anteeksi vain. Ja eiköhän lopeteta henk koht antipatian osoittaminen julkisesti nyt. (Että minä saisin viimeisen sanan:D)

Yhteistyössä