Miksi jotkut naiset tekevät lapsia miehen kanssa, joka ei välitä vanhemmista lapsistaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
En todellakaan ymmärrä miksi joku nainen suostuu tekemään lapsia sellaisen miehen kanssa, jolla on lapsia edellisestä liitosta, mutta ei halua tavata näitä lapsia.
Ei kai surkeampaa isää lapsilleen voi valita.

Ihmiset muuttuu eikä se välttämättä ole pelkästään miehestä kiinni ettei lapsiaan tapaa, tilanteet ei aina ole niin mustavalkoisia..

Mutta jos kyse on tosiaan siitä ettei mies halua tavata lapsiaan eikä olla heille isä, niin kyllä mä miettisin kahteen kertaan alkaisinko edes suhteeseen sellaisen tyypin kanssa. Kertoisi ehkä enemmän luonteesta ja vastuunkannosta. Lasten tekemistä kyllä tulisi mietittyä monta kertaa..

No, omalla ei onneksi ole kuin nämä meidän lapset tiedossa niin ei tartte miettiä :)

Tyhmä nainen haluaa yhtä tyhmän miehen tunteakseen olonsa kotoisaksi. Tästä on jotain tutkimuksiakin olemassa että taulapää valitsee usein taulapään koska ei koe olevansa huono tämän seurassa. Tämä ei ole vitsi tai pilkka. Se on vain tutkimustietoa.

Yhteistyössä