Miksi jotkut ovat niin ilkeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Lapsilleen?

Vai satunko minä vaan sattumalta kuulemaan juuri niiden ilkeiden yksilöiden juttuja, vaikkapa ruokakaupassa, bussissa, kauppakeskuksessa? Niin kuin eilen takanani kassa jonossa pieni poika kysyy miksi äiti saa suklaata mutta hän ei. Äiti vastaa että siksi, kun poika on niin tuhma. Kun poika kysyy mitä hän on tehnyt, kertoo äiti: "en tiedä, mutta ainahan sä olet tuhma ja tyhmä. Katsos ainahan sitä haluta saa, mäkin haluan vaikka mitä mutten koskaan saa".

Aloin ladata ostoksiani hihnalle, kahvia ja mehua ja juustoa. Tämä äiti sanoo, että hänkin haluaisi Presidentti-kahvia ja kalliita juustoja muttei koskaan saa. Luetteli siis minun ostoksiani :o

Lähtiessäni pois kuulin vielä kun poika itkeä tihrusti ettei hän tiedä, mitä pahaa on tänään tehnyt :/

Niin, joidenkin pitää sitä omaa katkeruuttaan, joka on vielä omasta tyhmyydestä aiheutunut, heijastaa sitten lapsiinkin. Samoinhan täälläkin ollaan syyttä ilkeitä toisille. Ei ole järkeä.

Taisi olla äidillä ollut p..mäinen päivä takana. Yleensä noi huonot jutut sattuu tulemaan just kaupassa yms. ihmisten ilmoilla kun ollaan väsyneitä ja vielä vähän kovemmalla äänellä, joten muutkin kuulee ne. Toivottavasti kyseinen äiti osaa pyytää lapseltaan anteeksi ja selittää ettei tarkottanu mitä sanoi.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Lapsilleen?

Vai satunko minä vaan sattumalta kuulemaan juuri niiden ilkeiden yksilöiden juttuja, vaikkapa ruokakaupassa, bussissa, kauppakeskuksessa? Niin kuin eilen takanani kassa jonossa pieni poika kysyy miksi äiti saa suklaata mutta hän ei. Äiti vastaa että siksi, kun poika on niin tuhma. Kun poika kysyy mitä hän on tehnyt, kertoo äiti: "en tiedä, mutta ainahan sä olet tuhma ja tyhmä. Katsos ainahan sitä haluta saa, mäkin haluan vaikka mitä mutten koskaan saa".

Aloin ladata ostoksiani hihnalle, kahvia ja mehua ja juustoa. Tämä äiti sanoo, että hänkin haluaisi Presidentti-kahvia ja kalliita juustoja muttei koskaan saa. Luetteli siis minun ostoksiani :o

Lähtiessäni pois kuulin vielä kun poika itkeä tihrusti ettei hän tiedä, mitä pahaa on tänään tehnyt :/

Hyi helv... oli eka asia mikä tuli mieleen... ja itkuhan tollasista tulee. Aina kun lapset kärsii, se on niin surullista.

Mut onhan aikuiset toisille aikuisillekin ilkeitä ja vittumaisia, mikseivät olisi lapsilleen??? Karsee sakki tulee aina lisääntymään... pahan kehä tulee jatkumaan aina.

Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
Taisi olla äidillä ollut p..mäinen päivä takana. Yleensä noi huonot jutut sattuu tulemaan just kaupassa yms. ihmisten ilmoilla kun ollaan väsyneitä ja vielä vähän kovemmalla äänellä, joten muutkin kuulee ne. Toivottavasti kyseinen äiti osaa pyytää lapseltaan anteeksi ja selittää ettei tarkottanu mitä sanoi.

Eiköhän se mene niin että kotona ne jutut on vielä kamalampia. Jos mulla on huono päivä niin en kyllä tiuski kenellekään julkisesti enkä missään tilanteessa puhuisi lapselle noin!

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Eiköhän se mene niin että kotona ne jutut on vielä kamalampia. Jos mulla on huono päivä niin en kyllä tiuski kenellekään julkisesti enkä missään tilanteessa puhuisi lapselle noin!

Ei kai kukaan terve lastaan rakastava nyt lastaan halua nolata tai muutenkaan käyttäydy ääliömäisesti. Itsestäänselvyys, eikös?

Ja naurettavinta tossa on se, että hän osti siis itselleen sukltaa. Miks hän osti itselleen, kun ei lapsi saa siitä mitään? Eikö sen voi jakaa? Ja se, että ei niitä presidenttejä paljo ostella, jos ostelee aina itselleen kaikkea herkkua. Käyttäis ne herkuttelut siihen pressaan, jos niin kaivelee. Aika lapsellista tarttua toisten ihmisten ostoksiin. Itsepähän ovat pentunsa tehneet, ois kannattanu miettiä sitä "kuluerää" jo aiemmin eikä sitten ku se lapsi on jo tehty.

Tosi ilkeä äiti kyllä! Toivottavasti oli vana paha ppäivä.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Voi elämä :headwall:
Mä oisin sanonut, että äiti saa suklaata koska se pitää äidin tiellä, mutta että ehkä äiti vähän antaa maistaa :D

no jotain tuommosta mieki oisin säveltäny. mutta yleensä jos ostan suklaata niin että tytär on mukana, niin kyllä me se patukka jaetaan. ei kukaan voi olla oikeesti nuin ahne ettei ees omalle lapselleen anna :o mie antasin kaiken oman ruokaniki jos ois tarvis!

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Lapsilleen?

Hyi tommosia äitejä taitaa olla äiti olla jotenkin arkeen väsyny ja purkaa turhautumistaan lapseen, sääli poikaa jos ei mitään pahaa ole tehnyt ja muutenkin jos ei meillä tyttö saa huonon käytöksen takia suklaata niin ei saa kyllä sillon äitikään etei tuu tyttöselle paha mieli....

Yhteistyössä