B
Boogyman
Vieras
siis kyllähän meillä joskus aikuiset ostaa jonkun namin ja lapset ei saa....tietävät saavansa viikonloppuna, eivät edes kysy miksi eivät saa....tämä kuitenkin hyvin harvinaista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin..:Oli kyllä tosi rumasti sanottu... Paha mieli tuli pojan puolesta.
Meillä on sellainen sääntö, ettei lapsen aina tartte saada karkkia jos mulla on. Hänellä on omat karkkipäivänsä ja jos mulla on omat karkit joskus, hän voi saada maistiaisen, mutta loput karkit on mun.
Itse inhoan sitä, että ruikutetaan aikuisten namipusseilla, tai tullaan kahvipöytään ruinaamaan jotain pullaa jne, kun aikuiset on kahvilla. Inhoan sitä, todella inhoan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja niin..:Oli kyllä tosi rumasti sanottu... Paha mieli tuli pojan puolesta.
Meillä on sellainen sääntö, ettei lapsen aina tartte saada karkkia jos mulla on. Hänellä on omat karkkipäivänsä ja jos mulla on omat karkit joskus, hän voi saada maistiaisen, mutta loput karkit on mun.
Itse inhoan sitä, että ruikutetaan aikuisten namipusseilla, tai tullaan kahvipöytään ruinaamaan jotain pullaa jne, kun aikuiset on kahvilla. Inhoan sitä, todella inhoan.
Miksi ne lapset ei pääse siihen kahvipöytään? Yhdessä aikuisten kanssa tai sitten erikseen?
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja pia:![]()
mahto olla äitin asiat huonosti :/ kamala kun purkaa lapseensa
Jep. Kuulostaa kurjalta tuommonen...mutta toisaalta..tuohan on vain pätkä keskustelua eikä ehkä kannata vetää kovin pitkiä johtopäätöksiä muutamasta minuutista.
Alkuperäinen kirjoittaja pia:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja pia:![]()
Jep. Kuulostaa kurjalta tuommonen...mutta toisaalta..tuohan on vain pätkä keskustelua eikä ehkä kannata vetää kovin pitkiä johtopäätöksiä muutamasta minuutista.
Mitä väliä sillä on mitä äiti sanoi ennen kuin tuli jonossa taakseni? Vai onko jotain, mikä ehkä lieventäisi sitä mitä hän sanoi pojalleen?
Alkuperäinen kirjoittaja VatkuliPalli:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Lapsilleen?
Vai satunko minä vaan sattumalta kuulemaan juuri niiden ilkeiden yksilöiden juttuja, vaikkapa ruokakaupassa, bussissa, kauppakeskuksessa? Niin kuin eilen takanani kassa jonossa pieni poika kysyy miksi äiti saa suklaata mutta hän ei. Äiti vastaa että siksi, kun poika on niin tuhma. Kun poika kysyy mitä hän on tehnyt, kertoo äiti: "en tiedä, mutta ainahan sä olet tuhma ja tyhmä. Katsos ainahan sitä haluta saa, mäkin haluan vaikka mitä mutten koskaan saa".
Aloin ladata ostoksiani hihnalle, kahvia ja mehua ja juustoa. Tämä äiti sanoo, että hänkin haluaisi Presidentti-kahvia ja kalliita juustoja muttei koskaan saa. Luetteli siis minun ostoksiani![]()
Lähtiessäni pois kuulin vielä kun poika itkeä tihrusti ettei hän tiedä, mitä pahaa on tänään tehnyt :/
Hyi tommosia äitejä taitaa olla äiti olla jotenkin arkeen väsyny ja purkaa turhautumistaan lapseen, sääli poikaa jos ei mitään pahaa ole tehnyt ja muutenkin jos ei meillä tyttö saa huonon käytöksen takia suklaata niin ei saa kyllä sillon äitikään etei tuu tyttöselle paha mieli....
Alkuperäinen kirjoittaja jupsis:Mielenterveysongelmia varmaan tuollaisella äidillä. Ei voi olla asiat hyvin itsellään,jos on noin ilkeä. Lapsi parka.