Alkuperäinen kirjoittaja BDT:Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Alkuperäinen kirjoittaja BDT:Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Vaihda miestä.
Aika hirveää olisi jos me ei mitään tehtäis perheenä, kaikki yhdessä.
Kun kuitenkin voi tosiaan ulkoilla, puistoilla, käydä vaikka jäätelöllä, kirjastossa yms. ilman suuria rahamääriä, mukavinta siitä tekee juuri se, että käydään noissa paikoissa yhdessä.
Ja jos harvoin käydään, me vaan möllötetään hiljaa... Miehellä ei kuulemma oo mitään sanottavaa. Tai ainoat asiat, mistä puhuu, on musiikki ja kaikki ne nettiostokset mitä kyttää. Ja mua ei ne nappaa YHTÄÄN. Tai sit luettelee, mitä kaikkea hommiakotona pitäs tehdä. Mutta ei saa aikaan. Ja saa mulle aikaan syyllisyydentunteen, että mun pitäs jaksaa/ehtiä/pystyä kaikkeen...
Sulla ei oo rahaa ja miehesi ostelee netistä tavaraa ja tarviketta, ilmeisen turhaa kuvauksesi perusteella. Mitäpä jos alkaisit hankkia rahaa ja menisit ihan oikeisiin töihin. Työt poikivat myös ilmaisia rientoja , itse olin eilen Brucen konsertissa ilmaiseksi työpaikkani ansioista...
Kivaa puhetta kun toisella on valmiiksi paha mieli!!!!
Tarjosin ongelmaan ratkaisua, mutta pieleen taisi mennä.
Sorry :flower:
Suomi on iso maa, kaikkialla ei ole töitä tarjolla. Ja aina ei voi vaikuttaa sen puolisonkaan osteluihin...