Miksi kiusaatte Savannaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYLLÄSTYNYT pullukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KYLLÄSTYNYT pullukka

Vieras
Niin aina löytyy jotain valitettavaa Savannasta. Jokaisessa ketjussa, jossa Savanna avaa suunsa, joku tulee jotain ivallista sanomaan tai vittuilemaan ihan suoraan.

Ja turha sanoa, että "siksi kun se valittaa olemattomista läskeistään ja meille tulee paska olo siitä jne" koska heti jos tällä palstalla tulee vähän pulskempi/rumempi nainen avautumaan ihroistaan tai huonosta ihostaan tai siitä, että häntä haukutaan rumaksi, olette heti oikein, että "sinä olet kaunis! ihana! et ole ruma! sinulla ei ole senttiäkään ylimääräistä!"

Miksi rumempi/lihavampi/keskiverto suomalainen nainen saa sitten tälläisiä kehuja/itsetunnon kohotusta ja Savanna ei? Kyllähän hänen oma kokemuksensa voi olla se, että hän on "ruma" tai "hieman pyöreä" ei kaikki laihat ole hyvällä itsetunnolla varustettuja!

Olette mukamas niin hyviä ihmisiä ja äitejä, mutta sitten hyökkäätte toisen kimppuun kuin susilauma, heti tilaisuuden tullen.. ja vain siksi, että Savanna on laiha, nätti ja virolainen(?) eikä ymmärrä siksi kunnolla vittuiluitanne vaan yrittää aktiivisesti pääsät mukaan joukkoon.

Tekopyhää mammaset, tekopyhää. Minua ihan puistattaa.

Kateellisia ovat. Savanna on nuori, kaunis, käyttörahaa on, strippari, on taloa ja lapsia ja hyvännäköistä miestä. Ja kuka sanoo, ettei ole kateellinen voi rehellisesti tutkiskella omia motiivejaan olla vittumainen, mutta kyllä se on niin vaan on. Minua ei Savannan jutut ärsytä, enemmän ärsyttää eräät muut mustat, kun on ollaan niin täydellista ja kaikkitietävää.

Minusta Savanna on mukavan energinen, vähän höpsö, mutta hyväsydäminen nuori nainen. Mieluummin nään ihmisessä hyvät puolet, kuin etsin jotain haukuttavaa.

Eikö täällä kiusata kaikkia? Ikävää kommenttia satelee MYÖS muihinkin ketjuihin. Helppoa se on näkyviin kohteisiin kohdistaa se kaikki kura ja arvostella olan takaa.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Eikö täällä kiusata kaikkia? Ikävää kommenttia satelee MYÖS muihinkin ketjuihin. Helppoa se on näkyviin kohteisiin kohdistaa se kaikki kura ja arvostella olan takaa.

Joo, mutta ei ketään muuta mustaa vainota niin kuin Savannaa. Sen ketjuissa puolet, ainakin, vastauksista on jotain ilkeää. Aika inhottavaa lukemista. Miltä itsestäs tuntuisi sellainen halveksunta ja vittuilu. Kyllä kai joku pari sekopäistä viestiä joka ketjuun tulee, mutta Savannaa kohtaan se on aika systemaattista kiusaamista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja j:

Joo, mutta ei ketään muuta mustaa vainota niin kuin Savannaa. Sen ketjuissa puolet, ainakin, vastauksista on jotain ilkeää. Aika inhottavaa lukemista. Miltä itsestäs tuntuisi sellainen halveksunta ja vittuilu. Kyllä kai joku pari sekopäistä viestiä joka ketjuun tulee, mutta Savannaa kohtaan se on aika systemaattista kiusaamista.

linkitäs tähän sitten joku niin saadaan selville kuka tää mystinne savanna on...

Kateellisia ovat. Savanna on nuori, kaunis, käyttörahaa on, strippari, on taloa ja lapsia ja hyvännäköistä miestä. Ja kuka sanoo, ettei ole kateellinen voi rehellisesti tutkiskella omia motiivejaan olla vittumainen, mutta kyllä se on niin vaan on. Minua ei Savannan jutut ärsytä, enemmän ärsyttää eräät muut mustat, kun on ollaan niin täydellista ja kaikkitietävää.
Minusta Savanna on mukavan energinen, vähän höpsö, mutta hyväsydäminen nuori nainen. Mieluummin nään ihmisessä hyvät puolet, kuin etsin jotain haukuttavaa.
Peesi. Savanna on mukava nuori nainen jota kateelliset panettelevat.

Juu, harvemmin kommentoin mut tällasiin, mutta sä savanna olet itsesi näköinen ja elät itsesi näköistä elämää juuri niin kuin haluat, vapaana ja rohkeana. :)
Luulen, että moni on kateellinen sinulle. Ja osa ei ole kypsynyt aikuiseksi, koska toimivat kuin lapset hiekkalaatikolla.

Sitä saa mitä tilaa. Jos kohtelee lapsiaan kuin vierasta sikaa ja vielä tulee sen tänne kertomaan, niin sitten pitää ottaa vastaan ne kommentitkin (mietin edellistä itse lukemaani ketjua, missä mietti kuinka läski lapsi saadaan laihtumaan kun se ei itse tajuu). Kuka tahansa, joka kysyy jotain näin yleiseltä palstalta, ottaa riskin, ettei kaikki tykkää.

En kyllä usko että savannalle joku oisi kateellinen.. kyllä täällä on varmasti monia jolla ihan komea ja ihana mies, lapsia iso talo ja hyvä työpaikka. Turhaa ylistystä toi että ne jotka savannaa haukkuu on kateellisii.. täällä aina vedetää esin toi kateellisuuskortti huoh. Heti kun joku vähänki arvostelee jotain toista tai jotain muuta niin hän on muka kateellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Sitä saa mitä tilaa. Jos kohtelee lapsiaan kuin vierasta sikaa ja vielä tulee sen tänne kertomaan, niin sitten pitää ottaa vastaan ne kommentitkin (mietin edellistä itse lukemaani ketjua, missä mietti kuinka läski lapsi saadaan laihtumaan kun se ei itse tajuu). Kuka tahansa, joka kysyy jotain näin yleiseltä palstalta, ottaa riskin, ettei kaikki tykkää.

:laugh: :laugh: kuin sika :o :laugh:

sorry mut mä en halua että mun lapsi olisi ylipainoinen, enkä enää ihmettelee miks suomessa ylipaino on ongelma, ehkä kun ei se kuulema ole tärkeä, eikä täällä saa ajattella kauneutta se on jotenkin liikaista asia, ei myöskään terveyttää

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
En kyllä usko että savannalle joku oisi kateellinen.. kyllä täällä on varmasti monia jolla ihan komea ja ihana mies, lapsia iso talo ja hyvä työpaikka. Turhaa ylistystä toi että ne jotka savannaa haukkuu on kateellisii.. täällä aina vedetää esin toi kateellisuuskortti huoh. Heti kun joku vähänki arvostelee jotain toista tai jotain muuta niin hän on muka kateellinen.

Varma ei, miks pitäis, tai ihmiset on erilaiset, jotkut ovat ihan pienestäkin kateellisia....
Silti lapsellinen touhu täällä on =)

Mitä ihmettä? Kohtelee kuin vierasta sikaa?? Jos miettii lapsen terveyttä? Menikö multa jotain ohi?
Älä välitä Savanna, oot harvinaisen aito ihminen! Tarkoitan, olet oma itsesi tällä palstallakin, vaikka paskaa tulee niskaan, ihailen sinua!

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:

sorry mut mä en halua että mun lapsi olisi ylipainoinen, enkä enää ihmettelee miks suomessa ylipaino on ongelma, ehkä kun ei se kuulema ole tärkeä, eikä täällä saa ajattella kauneutta se on jotenkin liikaista asia, ei myöskään terveyttää

No oon mäki esikoiselta kieltänyt herkuttelut kotona koska hän saa iskällään ihan liikaa kaikkea herkkua... Sitten kun hän kysyy et miksi on näin niin oon selittänyt että muuten menee hampaat ja terveys, no sitten hän kysyy et miten menee terveys ja oon todennut että hänestä tulee yhtä lihava kuin mummusta ja mammasta... :ashamed:

Mitä ihmettä? Kohtelee kuin vierasta sikaa?? Jos miettii lapsen terveyttä? Menikö multa jotain ohi?
Älä välitä Savanna, oot harvinaisen aito ihminen! Tarkoitan, olet oma itsesi tällä palstallakin, vaikka paskaa tulee niskaan, ihailen sinua!

=) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:

No oon mäki esikoiselta kieltänyt herkuttelut kotona koska hän saa iskällään ihan liikaa kaikkea herkkua... Sitten kun hän kysyy et miksi on näin niin oon selittänyt että muuten menee hampaat ja terveys, no sitten hän kysyy et miten menee terveys ja oon todennut että hänestä tulee yhtä lihava kuin mummusta ja mammasta... :ashamed:

oikein =)

mut hei, sä oot laihaa kuin tikku itse =)

On eri asia miettiä lapsen terveyttä kun todeta, ettet ole kaunis kun olet läski! Ja itseksenkö se lapsi läskiksi muuttuu kun käy omilla rahoillaan kaupassa ja valmistaa itse ruuat, mitä se oli 10v.? Voi luojan tähden. Ehkä nämä kulttuurierot ei nyt oikein tavoita meikäläistä, mutta jotenkin eri planeetalla kasvatusasioissa eletään. Höpsöys ja naivius vielä ymmärretään, mutta illkeä tyhmyys kohdistettuna lapseen, niin siinä nousee karvat pystyyn. Ehkä tuossa karmeassa epäegologisessa kuluttamisessakin. Grh.

Yhteistyössä