T
"tonttu"
Vieras
Niin, viitaten toiseen keskusteluun missä kysyttiin miksi ei voisi laittaa lasta hoitoon jos itse on kotona, niin miksi laittaa lapsi päiväkotiin jos itse on kotona?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jes, kerrankin keskustelunavaus jollaista ei olekaan täällä koskaan ennen ollut!![]()
Samaa miettinyt, itselle tarha on se viimeinen vaihtoehto, eikä koskaan vaihtoehto jos itse olen kotona. Tarhapaikoikoista kun valmiiksi on pulaa, niin en veisi keneltäkään muulta sitä. Ja toki itseäni ärsyttää, että paikkaa on vaikea sada kun olen töihin menossa.
Näin minäkin aiemmin ajattelin etten halua viedä tarhapaikkaa keneltäkään, mutta sitten kun tarvittiin hoitopaikkaa, niin oli vain ei oota tarjolla, joten nyt olen tietoisesti niin itsekäs, että en luovu hoitopaikasta, vaikka 5.12 jäin työttömäksi.
Ensi vuonna hoitopaikalle saattaa taas olla tarvetta ennemmin tai myöhemmin
Voi olla että itsellä käy sama, jos sen tarhapaikan joskus saan. Mukava kotona vaan odotella, sitten valittaa paikasta joka on täysin väärässä suunnassa ja odottaa uudelleen, meillä kun autoa ei ole ja aamulla aikaisin alkaa työvuorot.. Sitä odotellessa tosiaan