?
???
Vieras
2 lk tytöt, jotka ekaluokasta asti olleet kuin paita ja peppu, aina yhdessä. Minä olen kotiäiti, tämä toinen äiti käy töissä, josta syystä viime vuoden hänen tyttönsä oli iltapäiväkerhossa, nyt ei enää ole vaan "joutuu" palaamaan koulusta tyhjään kotiin 4-5h ajaksi. Heillä on kuulema sääntö, että kun vanhemmat on pois, ei saa kaveri jalallaan heille astua (siis koulun jälkeen leikkimään). Yleensä siis omakin tyttöni venyy koulun jälkeen tuntikausia pihalla leikkimässä tämän bestiksensä kanssa, koska sääntö nro 2 kuuluu ettei tämä tyttö saa mennä koulun jälkeen kaverille kylään kuin sovitusti ja vain MAX kerran viikossa MAX 2h kerrallaan. SIIS MIKSI??
Entajua. Olen laittanut äidilleen viestiä, että ko tyttö on meille aina tervetullut, olen aina lapselle laittanut ruuatkin koulun jälkeen (tarkoin hänen allergiansakin huomioon ottaen!), me ollaan ihan tavallinen ns kunnon perhe.
TE vanhemmat siis jotka toimitte näin, MIKSI? Olen tuonut sata kertaa esiin, ettei lapsesta ole meille vaivaa. Surettaa molempien tyttöjen puolesta ja etenkin tämän "rajoitetun", kun omallani kyllä riittää kavereita mutta tämä yksi raukka joutuu viettämään iltapäivänsä pääosin yksin.
*ei ymmärrä*!!
Entajua. Olen laittanut äidilleen viestiä, että ko tyttö on meille aina tervetullut, olen aina lapselle laittanut ruuatkin koulun jälkeen (tarkoin hänen allergiansakin huomioon ottaen!), me ollaan ihan tavallinen ns kunnon perhe.
TE vanhemmat siis jotka toimitte näin, MIKSI? Olen tuonut sata kertaa esiin, ettei lapsesta ole meille vaivaa. Surettaa molempien tyttöjen puolesta ja etenkin tämän "rajoitetun", kun omallani kyllä riittää kavereita mutta tämä yksi raukka joutuu viettämään iltapäivänsä pääosin yksin.
*ei ymmärrä*!!