Y
Yks vaan..
Vieras
Asiallista keskustelua toivon, tarkoitukseni ei ole "tuomita" ketään joka haluaa lapsen nukkuvan omassa sängyssään.
Oman kokemukseni mukaan --> Minulla on useampi lapsiperhe ystävänä/tuttavana jotka valittavat etteivät saa nukuttua yöllä, koska lapsi tulee viereen "ainakin kymmenen kertaa yössä" ja joudutaan uudestaan ja uudestaan viemään omaan sänkyyn takaisin.
Eikö olisi helpompaa vaan ottaa lapsi viereen ja ekalla kertaa ja loppuyö nukuttais rauhassa?
Joillakin lapsi voi potkia tms. jonka ymmärrän, onko se isompi paha?
Onko vaan periaate se, että lapsen on nukuttava omassa sängyssä, vai kuinka?
Oman kokemukseni mukaan --> Minulla on useampi lapsiperhe ystävänä/tuttavana jotka valittavat etteivät saa nukuttua yöllä, koska lapsi tulee viereen "ainakin kymmenen kertaa yössä" ja joudutaan uudestaan ja uudestaan viemään omaan sänkyyn takaisin.
Eikö olisi helpompaa vaan ottaa lapsi viereen ja ekalla kertaa ja loppuyö nukuttais rauhassa?
Joillakin lapsi voi potkia tms. jonka ymmärrän, onko se isompi paha?
Onko vaan periaate se, että lapsen on nukuttava omassa sängyssä, vai kuinka?