Olen miettinyt samaa!Ja varastorasvoja ei sais päästää elimistöön kun niissä on kaikki myrkyt tiivistyneessä muodossa
Detox päällä samaan aikaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen miettinyt samaa!Ja varastorasvoja ei sais päästää elimistöön kun niissä on kaikki myrkyt tiivistyneessä muodossa
No rasvaimuko näille ylipainoisille lapsille pitäisi tehdä?Ja varastorasvoja ei sais päästää elimistöön kun niissä on kaikki myrkyt tiivistyneessä muodossa
Sellainen maltillinen laihtuminen on hyvä.No rasvaimuko näille ylipainoisille lapsille pitäisi tehdä?
Muuten ihan ok mutta jenkkien ruokavalio sisältää hurjan määrän sokereita ( makumaitoa), hiilihydraatteja, suolaa ja rasvaa.Sellainen maltillinen laihtuminen on hyvä.
Puhu vain omistasi. Minä pidän huolen omistani
Ei se niin hirveetä jos lapset kuolee, mut mä ainakin tykitin tuoreemmalla uutisella!
Lispetin moraali on 0 % kaikilla elämän alueilla.
.Pyörittää ilmeisesti jotain nettipuljua, kun on kellon ympäri tällä palstalla.
”Tiedot Britanniasta: Omikronmuunnos aiheuttaa 40–60 prosenttia lievempää tautia kuin deltamuunnos – Suomessa sairaalassa yksittäisiä omikronpotilaita”
[/QUOTE]Eieiei, kun sairaalat on täynnä omikronpotilaita ja vieläpä sellasia joilla on taudin erittäin vakava muoto! Taistelevat hengestään teho-osastolla!
Noh, ruoka-ajoista ja hyvästä ravinnosta voi olla monta mieltä. Ei täällä Suomessakaan oikeita ohjeita anneta jos minulta kysytään.Muuten ihan ok mutta jenkkien ruokavalio sisältää hurjan määrän sokereita ( makumaitoa), hiilihydraatteja, suolaa ja rasvaa.
Tuttavaperheeni aloitti dieetin niinpä maissista jätettiin pois suola mutta ei voita. Olivat kauhuissaan Kaliforniassa kun suomalaisäiti oli laittanut lapselleen evääksi täysjyväsämpylän juustolla ja salaatilla sekä maitoa. Olisi pitänyt olla mehua ja donitseja kun niissä on kuulemma energiaa.
Suomessa on keitettyjä perunoita jenkeissä ne korvataan sipseillä ja tacoilla.
Coca-Cola toimii kaikilla aterioilla ruokajuomana ja mättöruokaa syödään jatkuvasti ja liikaa.
Ranskassa aamulla klo 10 lentoasemalla matkustajat juovat kahvin mutta Amerikassa syödään aamiainen, lounas?? eli ei ole mitään ruoka-aikoja koska se on aina. Ei siis tarvitse ihmetellä mistä näitä pieniä läskejä tulee.
Myönnän - mulla on ehkä jonkin verran löyhempi moraali kuin muilla. Esim. nauran toisten kustannuksella, voin pihistää, keppostella ja nauraa tassuuni, en ole myöskään ole kovin hyvä noudattamaan tiukasti sääntöjä, (käytän usein maalaisjärkeä) mutta ei se minua häiritse.Lispetin moraali on 0 % kaikilla elämän alueilla.
.Pyörittää ilmeisesti jotain nettipuljua, kun on kellon ympäri tällä palstalla.
AhaJoo, mutta siinä ei ollut linkkiä Salmisen kertomiin Skotlannin ja Britannian tutkimuksiin, koska ne on tehty, tai onko niitä edes tehty.
Lissu, korrelaatio ei ole kausaliteetti....Höpö höpö.
Jäitä hattuun - älä hyperventiloi siinä - ootellaan rauhassa.
Omrikon on tutkimusten mukaan lievä.
Nyt Suomessa on kuolleisuus lisääntynyt ja käyrä kulkee rokotteiden kanssa yhtenäisesti.
Katsotaan nyt millaisia tulkintoja tilastoista saadaan tällä kertaa.
Eikä lisiä pitäisi ottaa koskaan varmuuden vuoksi!Ja varastorasvoja ei sais päästää elimistöön kun niissä on kaikki myrkyt tiivistyneessä muodossa![]()
Kuka kysyy ja keneltä?Miksi sinä valehtelet?
Tarkoititko tuon tänne?Siksikö väärensit passin?
Onko tuo edes suomenkieltä?Paljonko tuolla on nyt lapsia sitten rokotettu ja onko sairaalaan joutuneet kumpia?
Tietysti niinkin.Rokotevauriot vie lapset sairaalaan.
Loma-aikoina mulla on onneksi mahdollisuus olla täällä vähän useammin.