Miksi lasten koronarokotusten eturintamassa USA:ssa omikron vie nyt lapsia sairaalaan kasvavasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sellainen maltillinen laihtuminen on hyvä.
Muuten ihan ok mutta jenkkien ruokavalio sisältää hurjan määrän sokereita ( makumaitoa), hiilihydraatteja, suolaa ja rasvaa.
Tuttavaperheeni aloitti dieetin niinpä maissista jätettiin pois suola mutta ei voita. Olivat kauhuissaan Kaliforniassa kun suomalaisäiti oli laittanut lapselleen evääksi täysjyväsämpylän juustolla ja salaatilla sekä maitoa. Olisi pitänyt olla mehua ja donitseja kun niissä on kuulemma energiaa.
Suomessa on keitettyjä perunoita jenkeissä ne korvataan sipseillä ja tacoilla.
Coca-Cola toimii kaikilla aterioilla ruokajuomana ja mättöruokaa syödään jatkuvasti ja liikaa.
Ranskassa aamulla klo 10 lentoasemalla matkustajat juovat kahvin mutta Amerikassa syödään aamiainen, lounas?? eli ei ole mitään ruoka-aikoja koska se on aina. Ei siis tarvitse ihmetellä mistä näitä pieniä läskejä tulee.

Muuten ihan ok mutta jenkkien ruokavalio sisältää hurjan määrän sokereita ( makumaitoa), hiilihydraatteja, suolaa ja rasvaa.
Tuttavaperheeni aloitti dieetin niinpä maissista jätettiin pois suola mutta ei voita. Olivat kauhuissaan Kaliforniassa kun suomalaisäiti oli laittanut lapselleen evääksi täysjyväsämpylän juustolla ja salaatilla sekä maitoa. Olisi pitänyt olla mehua ja donitseja kun niissä on kuulemma energiaa.
Suomessa on keitettyjä perunoita jenkeissä ne korvataan sipseillä ja tacoilla.
Coca-Cola toimii kaikilla aterioilla ruokajuomana ja mättöruokaa syödään jatkuvasti ja liikaa.
Ranskassa aamulla klo 10 lentoasemalla matkustajat juovat kahvin mutta Amerikassa syödään aamiainen, lounas?? eli ei ole mitään ruoka-aikoja koska se on aina. Ei siis tarvitse ihmetellä mistä näitä pieniä läskejä tulee.
Noh, ruoka-ajoista ja hyvästä ravinnosta voi olla monta mieltä. Ei täällä Suomessakaan oikeita ohjeita anneta jos minulta kysytään.

Jenkeissä ja Briteissä ruoka ei ole ravintoa vaan suurimmaks osaks höttöä ja siellä syödään aivan liian isoja annoksia/liian usein.

Lispetin moraali on 0 % kaikilla elämän alueilla.
.Pyörittää ilmeisesti jotain nettipuljua, kun on kellon ympäri tällä palstalla.
Myönnän - mulla on ehkä jonkin verran löyhempi moraali kuin muilla. Esim. nauran toisten kustannuksella, voin pihistää, keppostella ja nauraa tassuuni, en ole myöskään ole kovin hyvä noudattamaan tiukasti sääntöjä, (käytän usein maalaisjärkeä) mutta ei se minua häiritse.
Olen uskollinen, huomaavainen/auttavainen ja positiivinen ihminen muidenkin kuin omasta mielestäni - se riittää.

Loma-aikoina mulla on onneksi mahdollisuus olla täällä vähän useammin.❤

Odota vain rauhassa omaa vuoroasi..
[/QUOTE]
Tulee jos on tullakseen, en mä sitä mitenkään odottamalla odota. Ei sitä koskaan tiedä milloin se oma vuoro on poistua elävien kirjoista, se voi olla vaikka huomenna. Tai tänään. Ihan sama juttu se on sullakin.

Höpö höpö.

Jäitä hattuun - älä hyperventiloi siinä - ootellaan rauhassa.
Omrikon on tutkimusten mukaan lievä.

Nyt Suomessa on kuolleisuus lisääntynyt ja käyrä kulkee rokotteiden kanssa yhtenäisesti.
Katsotaan nyt millaisia tulkintoja tilastoista saadaan tällä kertaa.
Lissu, korrelaatio ei ole kausaliteetti....

Mitä enemmän minua vastaan kävelee vähäpukeisia naisia, sitä enemmän ihmisiä hukkuu...

Yhteistyössä