V
vieras
Vieras
Meidän tytöllä kestää kauan hyvänä. Muutamiin tullut vaan reikä, eikä ole nukkaantunutkaan. Ja ihan h&m tms. sukkiksia käyttää. Onhan noita sukkiksia noin kahetkymmenetkin, ettei ole niin kovas käytössä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:mun lapsi (7v) kysy yks päivä että 'onks nää sukkahousut kertakäyttösiä?' Ekaa kertaa jalassa ja niis oli jo pari reikää...Sellast se on, jos useempi tyttö ni eniten rahaa lasten vaatteissa menee sukkahousuihin, ainakin melkein.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja tt:Mä tykkään ihan noista hmmmm...en muista merkkiä mutta saa cittarista ja prismasta, ei oo mitenkään erikoisesti kuvioituja mutta pysyy hyvinä! ne on sellasta vanhanaikasta kangastakin =)
Joo, ne perussukkahousut! Niihin mäkin olen tosi tyytyväinen.
Onko ne niitä Sidosteen? Kotimaisia, väreinä tyyliin punainen, valkoinen ja sininen?
Meillä on yhdet 70-senttiset odottamassa, ovat aaaaaaaivan liian pitkät vaikka muksulla mittaa jo liki 80cm ja on pitkään käyttänyt muiden merkkien sukkiksissa ja housuissa 80senttisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:Juu, olen huomannut samaa! Kunnon sukkiksia on lähes mahdoton löytää. Varsinkin nuo H&M:n ovat TODELLA huonoja ( Hintalaatusuhde aivan metsästä ). Minusta hyvät sukkahousut ovat olleet Veikka&Venla-merkkiset, Tarjoustalosta ( yllättävää kyllä ). Ne pitävät minusta hyvin kuosinsa, eivät nyppäänny ja istuvat hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Metsolalla, Ergeellä, Popilla sekä Småfolkilla on ollut tosi hyvät sukkikset.