Miksi lihavilla on aina farkut jalassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kymysys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koska lihaville ei oikeen ole muita vaatteita. Collareita on joo, mutta asiallisemmiksi housuiksi farkut on ainut vaihtoehto. Tykkäisin kovasti hameista ja mekoista, mutta niitä ei paljon myydä enään yli 46 koossa.

no jos olis colleget niin joku keksis kysyä että miksi niillä on aina colleget? ja eikös farkut ole aikalailla laihoillakin ja normaaleillakin noin yleiskäytössä suosittuja?!!?

No minkä takia hoikilla on tosi usein farkut / leggarit? Onko siihen joku syy? :D

Kai farkut tuntuu mukaville, ovathan niistä monet joustavia. Ja siistimmäthän ne on kuin jotkut college lökärit =)

• Tykkää
Reactions: Lex
No farkkuja myydään joka koossa. Mulla ei ole vaihtoehtoja. Verkkareita ei lyödy kovin suuria. Lököhousuja joo, mutta ei niissä viitsi kaupungille lähteä. Farkkuja löytyy isojakin.

Mulla on kyllä ihan eri käsitys. Musta tuntuu että kaikilla on ne iän ikuiset farkut, mutta lihavilla näkee myös hameita. Olen ajatellut että ovat vaihtaneet hameeseen kun ei enää farkut mahdu jalkaa.

Koska lihaville ei oikeen ole muita vaatteita. Collareita on joo, mutta asiallisemmiksi housuiksi farkut on ainut vaihtoehto. Tykkäisin kovasti hameista ja mekoista, mutta niitä ei paljon myydä enään yli 46 koossa.

No myydäänhän??? :D

Minä käytän ulkoillessa farkkuja, koska en ole löytänyt isoja toppahousuja/ulkoiluhousuja suht edullisesti (eli alle 100 eurolla). Hobby hall taitaa olla ainoa missä olen nähnyt tarpeeksi isoja ulkoiluvaatteita, mutta ne on kallita. Muuten kyllä käytän sitten hameita ja mekkoja farkkujen lisäksi.

Mulla on pituutta 167cm ja painoa 80kg, eli ylipainoa löytyy. Mä en kylläkään IKINÄ käytä farkkuja kun en ole hyvin istuvia/mukavia löytänyt. Sen sijaan tykkään tunikoista, mekoista ja yhdistelen niitä leggareihin ja erilaisiin kivoihin sukkahousuihin. Koruja tykkään käyttää ja erilaisia huiveja. Tukan väkerrän aina jollekin kivalle jutskalle :) Mielestäni näytän näin paremmalta kuin farkuissa :)

Farkkuja löytyy aina kaiken kokoisille. Siksi minä käytän farkkuja. Kivoja hameita ei lyödy enää kovin suurille. Ne alkavat olla aika tätimäisiä jne.. Lisäksi isolla mahalla kaikki hameet ja mekot näyttävät kauheilta.
Farkut on helpot ja siistis ja löytyy myös koossa 56!

Ai no sori kun olen ollut epämiellyttävän näköinen muhket farkut jalassa. Riisunkin ne heti pois ja vaihdan vaikka aikuisten XXL vaippaan. Mitäs yläosia saa sitten käyttää?

[QUOTE="vieras";25608128]Mä olen muuten huomannut saman! Lihavilla on aina farkut tai jotkut kollegehousut.[/QUOTE]

AINA? =)

Ihanaa yleistystä... Minä olen lihava ja mulla on tosiaankin ne farkut, mutta en omista ainoitakaan collegehousuja (kamalia!!! :x ). Mutta ulkoiluhousuja muutamat ja sitten toppahousut. Kotona tykkään olla caprit jalassa tai sitten ohkasissa tuulihousuissa. =)

Täällä on yksi lihava.

a. Farkkuja löytyy lihavillekkin helposti.
b. Pidän farkuista
c. farkut ovat helpot

Ei kyllä mikään 48-50 kokoinen ja siitä ylöspäin nainen näytä kovin hehkeältä hameessa, joten mieluusti pitäydyn farkuissa.

Mulla on aina farkut, mielelläni laittaisin kyllä jotain muutakin.

Ongelmana on se, että tällainen kamala lyhytjalkainen ja paksu reisinen, pohkeista puhumattamaan.
Hametta ei voi edes miettiä, kun ei saappaat mahdu jalkaan. Ja kaikki muut housut ei istu, kun ovat kilometrin liian pitkät, jos sattuvat vyötäröstä ja reisistä mahtumaan. Pituutta kun on vaan 160 cm.

Plääh, ei ne farkutkaan kyllä istu, mutta mahtuu sentään päälle.

Jotain pitäis varmaan tehdä.

En ole lihava, mutta farkkujahan käyttää suurin osa? Miksi siis lihava ei voisi käyttää farkkuja, kuten kaikki muutkin? Farkkuja löytyy kaiken kokoisille ja muotoisille ihmisille. Farkut ovat ajattomat ja perussiistit.
Tiedän myös paljon hoikkia nuoria naisia, jotka käyttävät aina collareita tai tuulihousuja.
Hameet pukevat hoikkia ja mielestäni hameet sopivat todella hyvin myös sellaiselle sanotaanko pulskalle, mutta ei lihavalle. Eli esim. 44 kokoiselle. Monia tällaisia hame pukee, sirontaa ja tekee tyttömäiseksi/naiselliseksi.

Hameitakin voi pitää mielestäni kuka vaan, joka olonsa tuntee niissä mukavaksi.

Yhteistyössä