Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja maamu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Ihan hyvinhän sä olet laihtunut! Itse olen laihtunut yhdeksän kiloa kahdeksassa kuukaudessa ja olen tyytyväinen. Kun laihduttaa hitaasti, kilot myös pysyy pois.
Muistahan että et laihdu sillä että et syö vaan noin paljon liikkuvana sinun pitää muistaa syödä reilusti.
Siis just tuo että en halua mitään pikadiettiä jossa kilot tulee yhtä nopsaan takas ku lähtiki! Elämäntapamuutosta haen!!! Mutta mulla tuota ylipainoa on niin paljo että luulin et enemmän tippuis suht nopeesti

Vissiinki sitte se on niin et hiljaa hyvä tulee

Tohon karppaukseen EN ALA!!! Oon sen verran vanhanaikanen että haluan syödä perunaa ja ruisleipää, sori vaan! Ja sit viel et koittakaapa ettiä kaupasta TÄYSIN LAKTOOSITTOMIA jugurtteja... kyllä ne on vaan niitä sokerimössöjä sitte, ainaki meiän prismassa.
Mä olen sun kanssa täysin samoilla linjoilla. En ala karppauksiin. Syön ruisleipää koska kuitua tarvitaan ja ihminen tarvitsee myös hiilareita.
Ap: Mitä jos liittyisit Kiloklubiin? Siellä saat tarvittavaa ohjausta syömisten määriin ja laatuihin ja liikuntasi tulee huomioitua.
Jep... :headwall: :headwall: MUTTA Katsoppa määriä:
Siis ihan perus kotiruokaa. Perunaa/täysjyväriisiä/tummaa makaronia ja kanaa/possun ja naudanlihaa/kalaa (väh.2x/vko), ruisleipää, hedelmiä (omenaa ja päärynää.
eilen aamulla:
2 ruisleipää jossa keijua ja oltermannia + kahvia
päivällä:
täysjyväpastaa ja kanaa
illalla:
Peruna, palapaistia jossa paljon porkkanaa
iltapala:
2ruisleipää jossa keijua ja tomaattia
Välipaloina söin töissä oman puun omenia.
ELI: 4 ruisleipää, pastaa, perunaa...
Kasviksina: oman puun omenia, paistissa porkkanoita ja tomaattia leivällä.
AIVAN liian vähän kasviksia, siis kun jos sitä surullisenkuuluisaa lautasmalliakin noudattaa, niin kasviksia pitäisi olla se PUOLI LAUTASELLISTA, 1/4 sitä pastaa/perunaa ja 1/4 sitä lihaa/kalaa/kanaa...