Miksi mä muka olen niin kamalan ruma?

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";23903354]Sinä taas olet huonotapainen, loukkaava ja tarpeettoman ilkeä. Typeryys ei ole vika, mutta nuo sinun ominaisuutesi ovat. Eikä Scarlett ole minusta typerä.[/QUOTE]

Typeryyden piikkiin menee kyllä tällainen aloitus ja se, ettei ihminen osaa lopettaa hyvän sään aikana. Edelleen: MITÄ VÄLIÄ JOLLAIN PALSTALAISTEN SANOMISILLA. Tai jos ei ole typerä, niin todella huono itsetunto aloittajalla ainakin on. Sen eteen kannattaisi tehdä hieman töitä, niin ei tarvitsisi elää virtuaalisesti elämäänsä.

No et ole ruma! Hymy sopii sulle ;) Oot täysin eri näkönen mitä mä kuvittelin.
Kieltämättä tämmösistä aloituksista tulee fiilis että kerjäät kehuja ja huomiota, toivottavasti niin ei oikeesti ole! Sulla on selvästi suht heikko itsetunto, kun otat niin helposti ittees nekin kommentit mitkä ei välttämättä ole negatiivisia. Oot varmasti kokenut kovia. Toivottavasti saat rakennettua itseluottamusta ja paremman itsetunnon! :)

Olet ihan normi naisen näköinen,et herätä huomiota ihmisjoukossa mutta et ole ruma.Siis sulaudut massaan..Olen itse vuotta sinua nuorempi ja kieltämättä luulin sinua noin nelikymppiseksi mutta kuvahan ei kerro kaikkea,monet on luonnossa ihan erilaisia.
Onko sinua kukaan ikinä tosielämässä sanonut rumaksi,siis livenä? Jos ei,niin enpä murehtisi asiaa vaan keskittyisin siihen mitä on tämän palstan ulkopuolella,sielläkin nimittäin on elämää...

[QUOTE="-p-";23903390]Typeryyden piikkiin menee kyllä tällainen aloitus ja se, ettei ihminen osaa lopettaa hyvän sään aikana. Edelleen: MITÄ VÄLIÄ JOLLAIN PALSTALAISTEN SANOMISILLA. Tai jos ei ole typerä, niin todella huono itsetunto aloittajalla ainakin on. Sen eteen kannattaisi tehdä hieman töitä, niin ei tarvitsisi elää virtuaalisesti elämäänsä.[/QUOTE]

Ajattelet että jos on huono itsetunto niin on täysin oikeutettu lyttäämään sitä vielä lisää? Varsinkin jos se huono itsetuntoinen on vielä typerä että sitä on helppo tehdä?

Ei ole kunniakasta lyödä heikkoja tai jo lyötyjä.

[QUOTE="vieras";23903419]Ajattelet että jos on huono itsetunto niin on täysin oikeutettu lyttäämään sitä vielä lisää? Varsinkin jos se huono itsetuntoinen on vielä typerä että sitä on helppo tehdä?

Ei ole kunniakasta lyödä heikkoja tai jo lyötyjä.[/QUOTE]

Aloittaja lyö kyllä ihan itse itseänsä, ja tässä vaiheessa minua jo säälittää se, ettei hän tunnu ymmärtävän sitä itse.

[QUOTE="-p-";23903471]Aloittaja lyö kyllä ihan itse itseänsä, ja tässä vaiheessa minua jo säälittää se, ettei hän tunnu ymmärtävän sitä itse.[/QUOTE]

Hän piiskaa itseään, totta. Mutta niin myös sankka joukko muita.

Jos kiinnostaa satunnaisen kävijän kommentit ja ihan hyvällä niin ei ap ole minusta ruma. Ihan ok näköinen arviolta 45-55 vuotias perheenäiti. Osuiko lähelle?

Mutta ei kannata kysellä tämmösiä netissä. Aina joku haluaa ilkeillä ja annat kuvan että olisi tosi huono itsetunto..

Pää pystyyn!

Tulin hieman korjailemaan. Tai siis huomasin, että kerroit iäksesi 32.. Pahottelen veikkaustani.. taidan olla vähän huono arvioimaan ja kuvatkin on varmaan huonot yms.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23902682:
No pah pöh. Eihän tässä ole muusta kyse, kuin että miksi täällä on niin kohtuutonta ulkonäön arvostelua.

Ei se mikään tämän palstan erityispiirre ole, onhan sitä muuallakin ja paljon. Ihan siis tuolla oikeassa elämässä. Kai se täällä sitten vaan korostuu?

Tuommoosen maalaismuijan näköönen. Melko mommaanen, mutta ei mikään ruma. Ja siksi ne sitä sanoo sulle ku räjähdät ja sitten niillä on kiva hykerrellä.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23903650:
Ei se mikään tämän palstan erityispiirre ole, onhan sitä muuallakin ja paljon. Ihan siis tuolla oikeassa elämässä. Kai se täällä sitten vaan korostuu?

Joo, totta, kyllä sitä on kaikkialla, täällä se vaan jotenkin aina yllättää tylyydellään. Kyllähän nykyisin todella raakasti sanotaan ulkonäöstä. Vaikkapa presidentin ulkoisesta olemuksesta puhutaan epämairittelevasti, vaikkei nenän pituus tai tukan väri vaikuta hänen kykyynsä hoitaa työtään. Ihan tavallisen näköisiä arvioidaan ja hyvännäköisistäkin etsitään oikein etsimällä vikoja. Jotenkin ihan vinoa.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23903725:
Joo, totta, kyllä sitä on kaikkialla, täällä se vaan jotenkin aina yllättää tylyydellään. Kyllähän nykyisin todella raakasti sanotaan ulkonäöstä. Vaikkapa presidentin ulkoisesta olemuksesta puhutaan epämairittelevasti, vaikkei nenän pituus tai tukan väri vaikuta hänen kykyynsä hoitaa työtään. Ihan tavallisen näköisiä arvioidaan ja hyvännäköisistäkin etsitään oikein etsimällä vikoja. Jotenkin ihan vinoa.

Juu Halonen on hoitanut duuninsa loistavasti :D Kaikkien aikojen surkein presidentti ikinä....

No et ole ruma, vaan ihan tavallisen näköinen. Enemmän olisin sinuna huolissani itsetunnosta, joka sinulla taitaa olla aika huono? Kun tällaisia kysyt täällä kuvien kera.

En ymmärrä, miten scarletti on muka ilkeä. Olen usein hänen kanssa eri mieltä ja hän vaikuttaa hiiltyneeltä ja minäkin vaikutan, mutta ei hän ole koskaan alkanut haukkua minua millään tavalla. Siksi en tajua näitä puheita ilkeydestä. Minun tulkinta on se, että kun hän on jotain mieltä, hän ei peräänny, vaan puolustaa mielipidettään. Ja hiiltyy välillä. Kyllä keskustellessa saa tunteetkin näkyä.

[QUOTE="hmmm";23902880]Piti vielä kysyä että juotko alkoholia minkä verran? Tai oletko joskus aiemmin juonut vähän reippaammin?[/QUOTE]

Todella törkeä kommentti..

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23903771:
En ymmärrä, miten scarletti on muka ilkeä. Olen usein hänen kanssa eri mieltä ja hän vaikuttaa hiiltyneeltä ja minäkin vaikutan, mutta ei hän ole koskaan alkanut haukkua minua millään tavalla. Siksi en tajua näitä puheita ilkeydestä. Minun tulkinta on se, että kun hän on jotain mieltä, hän ei peräänny, vaan puolustaa mielipidettään. Ja hiiltyy välillä. Kyllä keskustellessa saa tunteetkin näkyä.

Mun mielikuva on se, ettei ko. nimimerkki osaa keskustella vaan hän useimmiten jankkaa. Ja hyvin, hyvin usein kääntää puheen itseensä, jos esim. joku sanoo että yyhoot on teinejä, ap alkaa jankata ettei hän ole teini. Toisin sanoen, hän tuntuu kuvittelevan että joka toinen aloitus on juuri häntä kohtaan tehty henkilökohtainen hyökkäys vaikka puhe on nimenomaan yleisesti tilanteesta.

Tämän kuvan mä oon saanut, ja joo oli varmaan aika turhaa sanoa koska luultavast nyt mun kimppuun eräät hyökkää :D

Mun mielikuva on se, ettei ko. nimimerkki osaa keskustella vaan hän useimmiten jankkaa. Ja hyvin, hyvin usein kääntää puheen itseensä, jos esim. joku sanoo että yyhoot on teinejä, ap alkaa jankata ettei hän ole teini. Toisin sanoen, hän tuntuu kuvittelevan että joka toinen aloitus on juuri häntä kohtaan tehty henkilökohtainen hyökkäys vaikka puhe on nimenomaan yleisesti tilanteesta.

Tämän kuvan mä oon saanut, ja joo oli varmaan aika turhaa sanoa koska luultavast nyt mun kimppuun eräät hyökkää :D

Ehkä osittain noin. Mutta se on väärinymmärrys. Jos hän loukkaantuu helposti ja lukee rivienvälistä, niin olkoon niin, mutta ei hän mielestäni ilkeä ole.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä