Miksi mä muka olen niin kamalan ruma?

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";23902226]Oot usein tyly kommenteissas ja tosikko. Lisäksi kuvissa totinen. Aika pelottavan kuvan susta saa helposti ja sellaisen pirttihirmun... Ruma et kylläkään ole, et tavallisen tylsäkään, vaan kaunis, etenkin kun hymyilet.[/QUOTE]

Tässä on toinen asia mitä mä ihmettelen. Mä olen muka tosikko. Jos te tuntisitte mut oikiasti, niin ette olisi tuota mieltä. Täällä vain hienosti osataan lukia vain ne negatiiviset viestit. Mä olen kyllä heittänyt täällä läppää monta kertaa, mutta eihän niitä huomata.

Mun täällä olleet kuvat on mun itte ottamia, että taso ei ole paras mahdollinen. Mutta mä en tykkää hymyyllä tai nauraa jos ei aihetta ole koska mun mielestä mun kasvot näyttää kamalalta varsinkin jos nauran.

Mua on koko elämäni ajan haukuttu rumaksi, kasvot ovat kuulemma epäsymmetriset, näytän v-mäiseltä, oon ollu liian laiha, liian lihava jne. Se onkin jättänyt arpensa muhun, elän jatkuvassa itseinhossa, joskus jopa tekee mieli pyydellä anteeksi olemassaoloani. Ehkä olen vain törmännyt sellaisiin ihmisiin joilla on tarve pönkittää omaa egoaan haukkumalla muita, tai sitten oikeasti olen vastenmielisen näköinen, en tiedä.
.

Mä taas tykkään, että ihmiset viihtyvät seurassani paremmin, kun ovat mua kauniimpia. Mua ei haittaa yhtään, jos toiset voivat minun kustannuksellä pönkittää egoaan.

[QUOTE="vieras";23902255]Aika monesti teet näitä aloituksia samasta aiheesta. Joitain kuvia susta olen nähnyt ja suurin osa ei ole olleet onnistuneita. Olet ihan tavallinen suomalainen nainen, tosin näytät itseäsi vanhemmalle.[/QUOTE]

Anteeksi mitä? En edes muista koska olisi viimeksi tehnyt tällääsen alootuksen.

Tässä yksi asia mitä suorastaan vihaan tällä palstalla eli valheellisten juttujen levittäminen.

Laitas nyt lärvis tänne niin nähdään, minkänäköinen se kuuluisi Scarletti on. Kerron sitten rehellisesti, mikä sinussa on niin kovin rumaa ;)

Tässä on toinen asia mitä mä ihmettelen. Mä olen muka tosikko. Jos te tuntisitte mut oikiasti, niin ette olisi tuota mieltä. Täällä vain hienosti osataan lukia vain ne negatiiviset viestit. Mä olen kyllä heittänyt täällä läppää monta kertaa, mutta eihän niitä huomata.

Se tässä kirjoittamisessa on vikana, kun ei kuule äänenpainoja ja mielialaa. Hymiöillä toki saa jotain aikaan, mutta siltikin tosiaan, monet lukevat tosissaan puolivitsillä kirjoitettuja juttuja.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
No olen minäkin joidenkin palstalaisten mielestä ruma ja mustalaisen näköinen, mutta lohduttaudun sillä että ukkoni viitsii kuitenkin katsella minua.

Et todellakaan ole ruma! Tuohan on ihan hupsu ajatus. Ihan ilkeyttään jotkut yrittää kaivamalla kaivaa ihmisestä juuri sen kohdan, johon moukaroimalla saisi hermostumaan tai peräti itkemään. Ulkonäkö nyt vaan on helppo kohde siihen ärsyttämiseen.

Mun täällä olleet kuvat on mun itte ottamia, että taso ei ole paras mahdollinen. Mutta mä en tykkää hymyyllä tai nauraa jos ei aihetta ole koska mun mielestä mun kasvot näyttää kamalalta varsinkin jos nauran.

hei, kukaan ei kuitenkaan tunne sinua oikeasti netin kautta, ja jos sä et kertakaikkisesti halua ottaa itsestäs hyvää kuvaa ja iloista kuvaaa, et voi kyllä syyttää palstalaisia että tulkisevat väärin sun luonteen sun näppiseltä tulleen tekstin perusteella ja eivät näe kuvassasi sitä oikeasti näitiksi laitettua hymyilevää sinua :D

Tällaiset aloitukset ärsyttävät ihmisiä, jossa suorastaan kerjätään näitä "Ei kun sä olet tosi nätti!"-kommentteja. Teet itsestäsi hirveän ison numeron vaikka sanot olevasi kaiken kaikkiaan tavallinen. Jos tuohon tavallisen rooliin tyytyisit, et olisi aloittanut tällaista minäminä-ketjua. Juuri tällainen huomion haku on sitä mikä saa ihmiset näkemään sinut rumempana kuin oletkaan.

Et ole ruma! Kohtuutonta, mitä kommenttia täällä annetaan muiden ulkonäöstä.
Kaikki saa kuulla täälä ihan kauheita kommentteja koskien ulkonäköään. Ja varsinkin, jos ilmaisee olevansa tyytyväinen omaan ulkonäköönsä.

Viimeksi muokattu:
Taas tätä samaa. Ei, et ole ruma vaan tavallinen. Ärsytät vaan ihmisiä muuten, ja jotkut haluavat kostaa sen haukkumalla ulkonäköä.
Eli: "Scarlett on ruma" tarkoittaa oikeasti "Scarlett on muuten vaan ihan tyhmä, häpeäisi ja pitäisi suunsa kiinni. Toivottavasti Scarlettille tulee nyt paha mieli."

Et ole ruma. Tavallisen näköinen, en ajattele mitään negatiivista kun näen sinun näköisiä ihmisiä kadulla. Sinulle on vaan käynyt niin, että kirjoituksiasi seuraa henkilöt, jotka nauttivat kun pääsevät haukkumaan ja ivaamaan muita. Tosielämässä eivät uskaltaisi sanoa tuota "olet ruma" -juttua päin naamaa.

Sähän olet kaunis äiti-ihminen :) Ainut, mikä mielestäni sinussa on "rumaa", on tuo murteesi. Sinusta saa kirjoitusesti perusteella muutenkin synkän kuvan. Ehdotan avatarin vaihtoa ja hymiöiden käyttöönottoa ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä