Miksi mä muka olen niin kamalan ruma?

Status
Viestiketju on suljettu.
muakin ärsyttää toi tapa ottaa itsensä puheeksi, mut tietysti kukin valitsee puheenaiheet oman mielenkiintonsa mukaan, ja tässä tapauksessa se mielenkiinto on scarlet itse. Toi murteella kirjoitus on ärsyttävää, joo voit puhua murretta mut yleensä sitä ei käytetä kirjoitettaessa, mut mitäpä jotkut ei tekisi huomiota saadakseen. Minusta scarlet on itserakas ihminen eikä millään pysty olemaan kääntämättä juttua itseensä eikä meitä muita niin kauhiasti kiinnosta tommonen tavallinen pulleahko nainen.

Ekassa kuvassa näytät mielestäni jurolta ja pelkän kuvan perusteella sanoisin, että olet iloton peruspessimisti.

Tokassa kuvassa olet ton hymysi kanssa pirun viehättävä! Katso nyt itekin, mitä toi hymyily tekee: sun silmät hohtaa! Noi hiukset ja toi vähäinen huulikiilto on mahtavat!

Riidanhaastajat tarttuu suhun, koska sä melko takuuvarmasti vastaat ainakin jotakin. Vähän kun vielä provosoi lisää niin hartaasti toivottu vittuilutarve saadaan täytettyä tai ainakin puolitäyden lasin puolelle.

Siis mitä ihmeen merkitystä jonkun MUUN mielipiteellä on? Eikös tärkeintä ole se, että mitä SINÄ pidät siitä peilikuvasta? Makuja on yhtä monta kuin maistajaakin. Linkitä tänne kenen vaan kuva niin jonkun mielestä se on kaunis, jonkun ruma. On se sitten miten "kaunis" vaan. Kauneus kun on aina katsojan silmissä.

Minä tykkään omasta ulkonäöstäni ja ei hajuakaan kenen mielestä olen kaunis ja kenen mielestä olen ruma :) Varmasti jonkun mielestä kaunis ja varmasti jonkun mielestä ruma.

[QUOTE="jeps";23902495]ja jos olet tosiaan niin iloinen ja positiivinen livenä kuin sanot olevasi, miksei se välity viesteistä?[/QUOTE]

PEESI?!

Tämän ketjun aloittaminen kertoo kyllä siitä, että tällä palstalla on sinulle kohtuuttoman suuri ja epäterve merkitys, kannattaisi ehkä pitää vähän taukoa.

[QUOTE="jeps";23902495]näinpä juuri.

ja jos olet tosiaan niin iloinen ja positiivinen livenä kuin sanot olevasi, miksei se välity viesteistä?[/QUOTE]

Missä kohtaa mä olen väittäny, että olen niiiiin positiivinen? Onko teillä joillakin jotakin muuta kuin ääripäät?

Viimeksi muokattu:
Joo. Samaa mieltä, että kannattaa pitää palstataukoa jos ajatukset pyörii siinä mitä mieltä palstalla ollan sun ulkonäöstä.

Jos kiinnostaa tosiaan, niin hymyile ja laihduta vähän. Sillä kaunistut. Et sä ruma ole, mutta en ala mitään lässynlässyn oot kaunis blaablaa -juttuja tämmöseen kehunkerjäysketjuun kiusallanikaan kirjoittamaan ;)

Huomasin juuri yhdessä aloituksessa kun sinne vastasit ( en nyt muista mikä oli, mut ihan juuri äsken sen luin) niin siellä joku alko sulle taas urputtaa ulkonäöstä. Ai nii se oli se yh-ketju. En halunnut lukea juttuja enempääkoska aina kun sinä laitat jotain viestiä niinjokuvitun ääliö on aukomassa päätään sunulkoäöstä tai jostain muusta. Harmittaa niin vietävästiet jotkut ei jaksa halua pysty voi pitää leipäläppäänsä kiinni.
Minun mielestä et ole ruma , ole tavallisen näköinen nainen niin kuin moni muukin meistä. Ja onko olemassa varsinaisesti rumia olemasakaan. Eikö kaikissa ole jotain kaunista ihan ulkoisestikkin. Näin itse olen asian ajatellut. Ja jos minä pidän jotain ihmistä kauniina niin joku muu taas ei. Makuja on niin monia kuin ihmisiäkin eli aivan turha kiistelyn aihe. Älä välitä vaikka se on varmasti vaikeaa kun aina saa siitä kuulla. Itse tiedät, että et ole ruma ja meistä muutkin sen tietävät.

Siinä haukkumisen taustalla on varmaan vaan se, että haluavat saada sut kiihtymään ja räyhäämään - missä, anteeksi vaan, onnistuvatkin lähes joka kerta.

Ruma et ole, ja mun periaate on ainakin se että jos joku pitää mua rumana niin sittenpä pitää, ei kuule haittaa minua :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä